וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יודקובסקי - מורה דרך בתקשורת הישראלית"

אמילי גרינצווייג

29.12.2010 / 19:01

הנשיא פרס ספד לדב יודקובסקי בטקס ההלוויה שנערך בבית העלמין בקריית שאול בנוכחות מאות אישי ציבור ותקשורת, ביניהם אהוד ברק, הרב לאו, השר נאמן, נוני מוזס, נחום ברנע ואבי משולם

דייב שחר

מאות אישי ציבור, עיתונאים אנשי תקשורת בני משפחה וחברים הגיעו היום (רביעי) לבית העלמין בקריית שאול ללוות את דב יודקובסקי בדרכו האחרונה.

יודקובסקי , חתן פרס ישראל לתקשורת וזוכה פרס סוקולוב לעיתונות, עורך ידיעות אחרונות במשך 35 שנה, עורך מעריב במשך שנתיים ומייסד בית הספר "כותרת", הלך לעולמו אתמול בגיל 87.

בין הנוכחים בהלווייתו, היו נשיא המדינה שמעון פרס, שר הביטחון אהוד ברק, שר המשפטים יעקב נאמן, הרב הראשי לישראל ישראל מאיר לאו, מפקד חיל האוויר אלוף עידו נחושתן, מו"ל ידיעות אחרונות ארנון (נוני) מוזס, ג'ודי ניר מוזס שלום, עורך מעריב אבי משולם ועיתונאים ועורכים בכירים נוספים, בעבר ובהווה.

איתן הבר, ראשון הסופדים אמר בטקס האשכבה: "לכל אחד היודקובסקי שלו. אנחנו במשפחת ידיעות הלכנו אחריו, בראש ובראשונה כדי לרצות אותו ואחר כך כדי לרצות את הקוראים. הוא היה צייר, אמן של מילים כשאנחנו היינו מכחוליו".

אחריו נאם נשיא המדינה שמעון פרס שאמר :" הוא היה מורה דרך בתקשורת הישראלית, הטביע חותם של ממש על העיתונות בישראל. תפיסתו את העיתונות הייתה מתכון להצלחה שפנתה לכל החברה בישראל". שר הבטחון אהוד ברק: "השיח הציבורי הישראלי ללא יודקובסקי הוא דל יותר. סיפור חייו הוא סיפור של העם היהודי, משואה לקוממיות".

נכדתו של יודקובסקי, נטע, פנתה אל סבה המנוח: "סבא, תמיד שמענו שאומרים שאתה גאון תקשורת, בשבילנו היית הסבא הכי משפחתי וקרוב. אמנם לא היית הסב הכי צעיר, אבל אין ספק שהיית הכי מעודכן ובעניינים. אנחנו מתגעגעים אליך ואוהבים אותך".

אחרון הדוברים היה נחום ברנע שאמר: "דב ידע לשאול, דחף לדעת עוד ועוד. הוא היה הקורא שכולנו מייחלים לקבל. לוחם מנוסה במלחמות הישרדות. הוא היה מסוג האנשים שפורחים בצל, מאחורי הקלעים. מפתיע לראות כיצד איש פרטי הבין כל כך את צרכי הציבור".

צילום: דייב שחר
עריכה: עידן גוראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully