וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושרה ההתקשרות עם מגישי "ערב חדש"

אמילי גרינצווייג

30.12.2010 / 19:24

רונן ברגמן, מיה בנגל וטלי ליפקין שחק יוכלו להמשיך להגיש את "ערב חדש" עד סוף יוני 2011, כך אישר משרד האוצר, אך המכרז לתפקידים ייצא עד מרץ

אחרי דן מרגלית, אושרה ההתקשרות של הטלוויזיה החינוכית עם שלושת מגישי "ערב חדש" הנוספים - ד"ר רונן ברגמן, מיה בנגל וטלי ליפקין שחק - עד סוף יוני 2011 בהליך פטור ממכרז. לאחר מכן הטלוויזיה החינוכית תיאלץ לקיים הליך מכרזי.

בתחילת החודש אישרה ועדת הפטור של הטלוויזיה החינוכית את קיומו של הליך התקשרות פטור ממכרז עבור שלושת המגישים למשך שנת 2011 כולה. כאשר בשבוע שעבר העביר יאיר טל, סגן בכיר לחשב הכללי, מכתב ליריב נחמה, יו"ר ועדת הפטור, הסתייגות להחלטת המכרז, וביקש לקבוע כי ההתקשרות בהליך הפטור ממכרז תאושר עד ה-1 במרץ, כאשר עד למועד זה תתבקש הטלוויזיה החינוכית לבחור את המגישים בהליך מכרזי.

בהסתייגותו ציין טל כי "ביצוע הליך התיחור עבור התקשרות דן מרגלית הוכיח שגם בהליך תחרותי, שלא במסגרת פטור ממכרז, ניתן לתת מענה לכל דרישות האיכות ושיקול דעתה המקצועי של הטלוויזיה החינוכית, ולכן איננו מוצאים שום נימוק משכנע לפיו יש להעדיף את הליך ההתקשרות בפטור ממכרז על פני הליך תחרותי" עוד כתב טל כי "על פי החלטת ועדת המכרזים, מתכוונת הטלוויזיה החינוכית לבצע הליך תחרותי לבחירת מנחה גם עבור העונה הבאה של התוכנית 'תיק תקשורת'. לפיכך איננו רואים מקום להחריג את ההתקשרות עם יתר מנחי 'ערב חדש' מחובת קיומו של הליך תחרותי, פתוח ושיוויוני".

מהטלוויזיה החינוכית נמסר בתגובה: "לטלוויזיה החינוכית יש היתר להעסיק את מנחי 'ערב חדש' ללא תיחור עד ה-30.6.2011. לאחר מועד זה הטלוויזיה החינוכית תבצע הליכים תחרותיים על פי שיקול דעתה המקצועי".

ממשרד האוצר נמסר: "אושר פטור ממכרז להעסקת שלושת המנחים הנוכחיים עד לחודש יוני 2011 כאשר במהלך תקופה זאת תערוך הטלוויזיה החינוכית הליך תחרותי לבחירת מנחים לתוכנית ערב חדש לפי קריטריונים שיוגדרו על ידה. כמובן שגם המנחים הנוכחיים, כמו כל מועמד אחר, יוכלו להגיש את מועמדותם במסגרת הליך זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully