וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיל ליבר מחליף את עדי כהן סברוב ב-BBDO SOHO

אמילי גרינצווייג

2.1.2011 / 17:15

עדי כהן סברוב, מנכ"ל BBDO SOHO בארבע השנים האחרונות, הודיעה על סיום תפקידה. גיל ליבר, בארבע וחצי השנים האחרונות מנכ"ל משרד הפרסום לין &לין, יחליפה בתפקיד

עדי כהן סברוב אשר הקימה ושימשה כמנכ"לית BBDO SOHO , במשך ארבע השנים האחרונות, הודיעה על סיום תפקידה. גיל ליבר, בארבע וחצי השנים האחרונות מנכ"ל משרד הפרסום לין &לין, יחליפה בתפקיד.

עדי כהן סברוב מסרה כי: "לאחר תשע שנים בגיתם – תחילתן כתקציבאית, וסיומן כמנכל"ית BBDO SOHO - חברת אותה הקמנו לפני כארבע שנים, מצאתי לנכון לצאת לדרך מקצועית חדשה ומאתגרת. אני משוכנעת שהניסיון הרב שרכשתי בגיתם בניהול מהלכים בתחומי השיווק, הפרסום והאסטרטגיה יהוו עבורי עזר רב להמשך. אני מודה למודי, מושיק ומיכל על שנים נפלאות ועל ההזדמנות שניתנה לי להקים את הסוהו ולהובילו להישגים גדולים. אני משאירה מאחורי צוות עובדים מקצועי ונפלא וכן מגוון של לקוחות עימם היה לי העונג לעבוד ולקצור הצלחות משותפות . אני גאה בהצלחה של ה-SOHO ומאמינה שהוא ימשיך ויצמח גם בשנים הבאות".

מיכל המאירי, מנכ"ל גיתם מסרה בתגובה: " אין ספק שעדי חתומה על ההצלחה של BBDO SOHO , מדובר בזרוע חשובה של המשרד, שהוקמה לפני כארבע שנים והצליחה לצמוח בתקופת מיתון בה דווקא התקציבים הקטנים והבינוניים הצטמצמו באופן ניכר בשוק הפרסום. באותה תקופה של 2009-10 היה BBDO SOHO, אחד המשרדים היחידים בארץ שלא רק שמר על כוחו, אלא אף הצליח לגייס לקוחות חדשים , לגדול ולהרחיב את פעילותו בעשרות אחוזים. אני מודה לעדי ובטוחה בהצלחתה בהמשך, אני מברכת את גיל בכניסתו לתפקיד המאתגר".

גיל ליבר, מסר בתגובה: "אני שמח להצטרף לקבוצת BBDO . אני מעריך את העבודה הטובה שנעשתה עד כה, ובטוח שנוכל יחד לפרוץ הלאה להישגים גדולים. אני מאמין שלקוחות עם תקציב קטנים ובינוניים יכולים להינות בסוהו לטיפול אישי המותאם לדרישותיהם והשירותים המלאים שהקבוצה מעניקה לכל הלקוחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully