וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמית קרן מונה לסמנכ"ל ענני תקשורת

אמילי גרינצווייג

3.1.2011 / 11:27

קרן, מנהל מכירות בחטיבה של "קומברס" במזרח אירופה, מונה לסמנכ"ל פיתוח עסקי של "ענני תקשורת". ברוך לוי, מנהל התפעול של החברה בעשר השנים האחרונות, הודיע על עזיבתו

עמית קרן מונה לסמנכ"ל פיתוח עסקי ותפעול של חברת ענני תקשורת.

במסגרת תפקידו החדש יהיה קרן אחראי על פיתוח עסקי עם חברות סטארט אפ במטרה להרחיב את תחומי הפעילות של ענני תקשורת לדור הבא של פלטפורמות ואפליקציות מדיה המתקדמות.

בהקשר זה ינהל קרן את מעבר פעילותה של ענני תקשורת לעולם הדיגיטלי. קרן (38) עוסק במשך 15 שנה בתחומי פיתוח עסקי, שיווק ומכירות. בתפקידו הקודם שימש כמנהל מכירות של חטיבת NetCentrex בחברת קומברס באזור מזרח אירופה.

במקביל, הודיע ברוך לוי, מנהל התפעול והטכנולגיה של ענני תקשורת בעשר השנים האחרונות על רצונו לפרוש מן החברה. במהלך תפקידו ליווה לוי את כל המערך התפעולי והטכנולוגי של ערוצי החברה ובהם ערוץ האוכל, ערוץ הבריאות, ערוץ הטיולים, ערוץ אגו, החיים הטובים ועוד, כמו גם ניהול המערכים הלוגיסטיים שבהקמת ערוצי Viacom בישראל ובהם ניקלודיאון ו-HOT קומדי סנטרל. בנוסף, יזם וליווה לוי את החברה בכל הקשור למעבר לאיחסון ושידור דיגיטלי וכן את הקמת בית הפוסט של החברה, Post office".

אודי מירון, מנכ"ל ענני תקשורת: "הצטרפותו של עמית קרן תביא ערך מוסף משמעותי לניהול מערך הפיתוח העסקי שלנו. ניסיונו העשיר בעולם ומומחיותו בטכנולוגיות המתקדמות יסייעו לנו במתן מענה לאתגרים החדשים מולם ניצב הענף. אני מבקש להודות לברוך על תרומתו הגדולה לענני בעשר השנים האחרונות ומאחל לו בהצלחה בהמשך דרכו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully