וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחרפים העיצומים ברשות השידור

אמילי גרינצווייג

3.1.2011 / 15:45

נציגי הוועד המשולב החליטו בישיבת חירום להמשיך את המאבק ולהחריף את העיצומים. בין השאר, לא יינתנו שרותי הפקה במהדורות החדשות ולא יופעל טלפרומטר. משחק הכדורגל הערב ישודר

הוועד המשולב ברשות השידור מחריף את העיצומים. בתגובה, הנהלת הרשות תנקוט מצידה בצעדים מקצועיים ומשפטיים.

היום (שני) התכנסו כל נציגי הוועד המשולב לישיבת חירום והחליטו לצאת בהודעה משותפת להמשיך את העיצומים ואף להחריפם. בהודעה שיצאה ממטה המאבק של הוועדים, נאמר כי לא יינתנו שירותי הפקה במהדורות החדשות בעברית, ערבית ואנגלית, לא יופעל הטלפרומטר ולא יועלו כתוביות. במסגרת העיצומים גם לא יוצאו תסריטי שידור ושיבוצי אולפנים, לא יינתנו שירותי מענה טלפוני ומזכירות בכלל משרדי הרשות, לא יופעלו נהגים, ולא תהיה חלוקת דואר ועיתונים ברשות. כן הקימו הוועדים וועדת חריגים אליה תועבר כל בקשה חריגה.

למרות העיצומים הצפויים להשפיע על המשך השידורים בערוץ, הנהלת הערוץ החליטה לשכור ניידת של חברת JCS על מנת לאפשר את שידור הטקס לזכרו של אלעד ריבן בן ה-16 שנהרג באסון הכרמל.

כמו כן, לדברי הנהלת הרשות, ישודר הערב משחק הכדורגל בין מכבי תל אביב למכבי חיפה. עם זאת כלל השידורים בערוץ בכללם שידורי החדשות צפויים להפגע מבחינה חזותית והפקתית.

גם היום לא יתקיימו שידורי לילה בתחנות הרדיו של קול ישראל. כן, השידור בתחנת "קול המוסיקה" חודש רק בשעה שמונה בבוקר, עד אז שודרו בתחנה תכני רשת ב'.

מרשות השידור נמסר כי הטקס לזכרו של ריבן ומשחק הכדורגל ישודרו כסדרם.

בתגובה לעיצומי העובדים נמסר: "הנהלת רשות השידור ממשיכה לפעול בנחישות ובעקביות ליישום הרפורמה ברשות השידור, ולגבש, בין השאר, את הסכם ההבנות עם ההסתדרות. הרשות תגיב משפטית ומקצועית מול העובדים שהכריזו למעשה על שביתה, כשכוונתם האמיתית היא פגיעה בתהליך התקדמות הרפורמה. ההנהלה תפעל למניעת שיבושים ולהמשך תקין של השידור הציבורי".

ממטה המאבק נמסר: "אל לה להנהלה להסיח את הדעת מהצעדים החד צדדיים שהיא יזמה ומההפרה הבוטה של ההסכמים הקיבוציים בניסיון להחיל שעון נוכחות רק לעובדי הדירוג המשולב/מח"ר בבחינת 'מי לשבט ומי לחסד'. להזכירכם ההנהלה היא זאת שהוציאה את ההוראה לעבודה חלקית ללא שעות נוספות ולצערנו זאת התוצאה של יום עבודה קצר. העובדים אינם בשביתה ואינם בעיצומים ומי שמשביתה את רשות השידור זו ההנהלה והעומדים בראשה. אנו מפנים את ההנהלה ללשכה המשפטית של ההסתדרות שתסביר להם את המשמעות של נקיטת צעדים במסגרת סכסוך עבודה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully