וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר 12 שנים, פרטנר נפרדת משלמור-אבנון-עמיחי

איילה צורף, TheMarker

4.1.2011 / 16:57

בפרטנר יערכו מכרז לבחירת משרד פרסום נוסף: בין השמות שצפויים לקבל הזמנה להשתתף במכרז JWT; יהושע וגליקמן, שמטפל בתקציב מירס

לאחר 12 שנים של עבודה משותפת הודיעה הבוקר פרטנר לשלמור-אבנון-עמיחי על סיום ההתקשרות עימו. שלמור היה המשרד שבנה את מהלך ההשקה של המותג בישראל, ומאז במשך שנים ארוכות נחשב למשרד המוביל של החברה, לצד ראובני-פרידן.

בשנה האחרונה, מאז חזר יעקב קדמי לתפקיד סמנכל השיווק של פרטנר, עלתה מערכת היחסים של ראשי המשרד עם קדמי על שרטון. זאת למרות שמדובר בתקופה שנייה שבה עובדים השניים יחד: את ההשקה ובניית המותג אורנג' בישראל ניהל קדמי בגלגולו הראשון כסמנכ"ל שיווק של פרטנר, יחד עם שלמור.

ב-2010 העדיף קדמי להפנות את הנתח של שלמור-אבנון-עמיחי מתקציב שנתי של כ-15 מיליון דולר לידיו של משרד הפרסום המגזרי תל אביב מוסקווה. בת זוגו של קדמי, טל קניסבוק, היא יועצת במשרד, ואולם בפרטנר דוחים מכל וכל את הקישור בין הדברים. ראובני-פרידן המשיך במקביל לטפל בחלקו בתקציב. שלמור-אבנון-עמיחי, שנחשב למשרד שהוביל את פעילות הטלוויזיה של פרטנר מספר שנים, לא ניהל ב-2010 ולו פעילות פרסום אחת בטלוויזיה עבורה. עבור ראשי המשרד מדובר היה בהשפלה.

בפרטנר יערכו מכרז לבחירת משרד פרסום שלישי שיטפל בתקציב החברה. בין השמות שהוזכרו במסדרונות החברה כמשרדים שיקבלו פניה להשתתף במכרז JWT (שכבר החלו עימו מגעים בנושא); יהושע וגליקמן-נטלר-סמסונוב, שמטפל בתקציב מירס.

יעקב קדמי מסר בתגובה: "אני מודה למשרד הפרסום על תרומתו הגדולה לחברה החל מיום הקמתה, פעילותו המוצלחת בבניית המותג המוביל בשוק התקשורת בישראל והשותפות המבורכת במהלך השנים. החשיבה המקורית, והקמפיינים היצירתיים תרמו למובילותה ולבידולה של פרטנר בעולם הפרסום ככלל ובענף התקשורת בפרט".

רמי שלמור, שותף בשלמור-אבנון-עמיחי מסר: "אנחנו גאים בעובדה שהיינו חלק מדור המייסדים של החברה ושהיינו שותפים למהלך היסטורי ששינה את פני ענף התקשורת בישראל. היינו שותפים בהובלת החברה להישגים עסקיים מדהימים. היינו גם שותפים למיצובה של החברה כחברה מן המוערכות ביותר בארץ ולמותג התקשורת מס' 1 לאורך השנים. ברצוננו להודות לחברת פרטנר ולהנהלותיה לדורותיהם, על החוויה יוצאת הדופן שהוענקה לנו לאורך השנים בעבודה המשותפת וביצירה יוצאת הדופן שניתנה לנו הזכות הגדולה להיות שותפים לה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully