וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טכנאי הרדיו חוזרים למו"מ, הוועד המשולב מחריף עיצומים

אמילי גרינצווייג

4.1.2011 / 19:13

ועד טכנאי הרדיו שב לעבודה סדירה לנוכח החלטת הרשות לדחות את החלת שעון הנוכחות והפסקת תשלום השעות הנוספות. לעומת זאת, הוועד המשולב יוצא לקרב איפה שכואב באמת - בקופת הרשות

טכנאי הרדיו ישובו לשולחן המשא ומתן, הוועד המשולב מחריף את עיצומיו.

טכנאי הרדיו שבו לעבודה סדירה והשיבושים ברשתות קול ישראל הופסקו, בעוד הנהלת רשות השידור החליטה להקפיא את החלת שעון הנוכחות והפסקת התשלום עבור שעות נוספות והצדדים חזרו לשולחן המשא ומתן.

לדברי רן אפרתי, יו"ר הוועד הטכנאים ברדיו: "בתיווכו של יו"ר האגף לאיגוד מקצועי, אבי ניסן קורן, ובמחווה של רצון טוב, הן מצד ההנהלה והאוצר והן מצד הטכנאים, יש החלטה משותפת לדון ולהגיע להבנות, במטרה לסיים את המשבר".

לעומת זאת, הוועד המשולב ממשיך בהחרפת עיצומים, באופן שעלול להוות פגיעה כלכלית ברשות השידור. במסגרת העיצומים החדשים לא יועלו תשדירי החסות ואגף הגבייה יקיים קבלת קהל במשך שעתיים ביום בלבד, זאת לאחר שנציגי הוועד עזבו את הישיבה עם מנכ"ל הרשות, בה נכחו גם היועצת המשפטית, סמנכ"ל משאבי האנוש וסמנכ"ל הכספים.

אתמול (שני) שלחה סמנכ"ל הכספים של הרשות, ליאור רמתי, מכתבים לעובדי הוועד המשולב תחת הכותרת "סירוב לקבלת עבודה חלקית" בו נכתב כי עובדים שלא יחזרו לעבודה במתכונת מלאה, לא ישולם להם שכר כלל. עוד נכתב כי עובדים יורשו לחזור לעבודה רק לאחר שיעבירו הצהרה בזו הלשון: "אני הח"מ, מבקש/ת בזאת לחזור לעבודתי ברשות השידור ומצהיר/ה ומתחייב/ת בזאת, כי החל מיום _______ ועד בכלל אחזור לעבודה מלאה ותקינה ולא אמנע מביצוע פעולה כלשהי במסגרת עבודתי ואבצע את הוראות ההנהלה בקשר לעבודתי".

כאמור, בתחילת השבוע הוחלט ברשות השידור להחיל את שעון הנוכחות ואת הפסקת התשלום עבור השעות הנוספות לעובדים המשתייכים לוועדים שטרם הגיעו להסכם עבודה חדש.

ענת עוזרי, דוברת מטה המאבק, המאגד את כלל עובדי הוועד המשולב, מסרה בתגובה: "הגב' ליאור רמתי שעובדת ברשות השידור חצי שנה, מפטרת עובדים של 40 שנה במחי יד. אנו נשמור לעצמנו את הזכות להגיב בכל דרך על מכתבי הפיטורים לעובדים, אילו הייתה כאן טעות קולמוס אנו מצפים מההנהלה לצאת בהודעת התנצלות ולמשוך את המכתבים לאלתר".

מרשות השידור נמסר: "סוכם בין הנהלת רשות השידור, ועד טכנאי הרדיו, ההסתדרות, ועל דעת הממונה על השכר באוצר, כי יישום ההנחיה להפעלת שעון נוכחות יידחה בימים אחדים כדי לאפשר סיכום תנאי ההצטרפות של הטכנאים להסכם השכר החדש. לגבי הדירוג המשולב, מנכ"ל הרשות מוטי שקלאר, דחה את משלוח מכתבי העבודה החלקית למחר, על מנת לאפשר לאנשי הוועדים להתקדם במשא ומתן".

מההסתדרות נמסר בתגובה: "מתקיים משא ומתן עם כלל הוועדים, אנו מקווים להגיע להסכמים בקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully