וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיתוג ולוח חדש לערוץ E!

אמילי גרינצוייג

9.1.2011 / 15:18

ערוץ E! יוצא במהלך של מיתוג מחודש הכולל שינוי במראה הגרפי ולוח שידורים חדש, כחלק מיוזמה בינלאומית כוללת של הערוץ. הסלוגן החדש של הערוץ יהיה "הכי הוליווד!"

ערוץ E! יוצא במהלך של מיתוג מחודש הכולל שינוי במראה הגרפי ולוח שידורים חדש, כחלק מיוזמה בינלאומית כוללת של הערוץ. הסלוגן החדש של הערוץ יהיה "הכי הוליווד!".

לוח השידורים החדש יכלול ספיישלים על סלבריטאי A-list, וחבילה מלאה של עונת הטקסים עם שידורים ישירים מהשטיח האדום של טקסים כמו גלובוס הזהב והגראמי, ושידורי אפטר-פארטי.

כמו כן יועלו תכניות חדשות כגון "כלה מפלסטיק", הסדרה "מוכנים לקלוז-אפ", סדרת הריאליטי "נשות הרוק" וסדרה חדשה עם בנות קרדשיאן, קורטני וקים, עושות את NY (שתשודר שלושה שבועות אחרי מועד השידור שלה ארה"ב). כל זאת לצד המהדורה היומית והמורחבת של חדשות ערוץ !E, "הלילה עם צ'לסי", "משטרת האופנה", "מרק הוליוודי" והפקת המקור החדשה "המדחום".

נשם מוריה-שמיר, מנהלת ערוץ !E: "בזכות הטאלנטים המוכרים וההשקעה האדירה בתוכן, ערוץ E! נהנה כיום מפופולריות חסרת תקדים בישראל. לוח השידורים החדש ממשיך להתאים את ההיצע העצום של ערוץ E! העולמי לדרישות הקהל הישראלי, ויציע יותר מהכל: יותר כוכבים, יותר חשיפות, יותר אופנה ויותר שערוריות. בקיצור: הכי הוליווד!".

  • עוד באותו נושא:
  • ערוץ E

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully