וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לילה קוף

אמילי גרינצוויג

11.1.2011 / 17:21

רון קופמן מקבל תכנית חדשה בערוץ הספורט, בה יארח אנשי ספורט לראיונות אישיים ואינטימיים, כחלק מרצועת לילה מתגבשת. בנוסף, יעלה מגזין סיכום חדש לכדורגל אירופי

ספורט 5 משיק שתי תכניות אולפן חדשות, בניסיון לייצר רצועת לילה יחד עם שתי תכניות קיימות בערוץ.

רון קופמן יארח מידי יום רביעי ב- 22:00 ספורטאי או איש ספורט בכיר לראיון אישי, נינוח ואינטימי, בתכנית חדשה בשם "מתמסרים". ככל הנראה, התכנית היא תחליף ל"אחד על אחד" הוותיקה עם דני ענבר.

בנוסף, יעלה מגזין סיכום חדש לכדורגל האירופי, כשבמרכזו הליגה הספרדית. המגזין ישודר מידי יום שלישי ב- 22:00 ויכלול את תקצירי כל המשחקים של המחזור, השערים, ההחמצות הגדולות, כתבות וקליפים מכל המתרחש בליגות. המגזין ילווה גם את הביצועים וההתקדמות של השוער הישראלי דודו אוואט, שמשחק בליגה הספרדית במדי מאיורקה.

מגזין הכדורסל "חמישיות", המשודר בימי שני, עובר ל-21:45, מיד עם סיום המשחק שינעל את המחזור בליגת העל בכדורסל. מגזין הכדורסל בהנחיית עופר שלח, ובהשתתפות שימי ריגר וגילי מוסינזון מסכם את המחזור האחרון של ליגת העל והליגה הלאומית בכדורסל, מכבי תל אביב ביורוליג ועוקב אחרי עמרי כספי ושאר האירועים בליגת ה- NBA.

תכנית הסיכום של ליגת העל בכדורגל, "ליגה משלנו", בהנחיית יהונתן כהן ועמיחי שפיגלר, תשודרג ותשודר בכל יום ראשון בשעה 22:00 ותמשיך להביא את התקצירים, התמונות, הציטוטים והשערים מהמחזור האחרון בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully