וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושרה הפחתת תמלוגי זכייניות הרדיו האזורי

אמילי גרינצווייג

11.1.2011 / 17:36

ועדת הכספים אישרה את הפחתת התמלוגים של זכייניות הרדיו האזורי לשיעור תואם לאלו שישולמו על ידי זכייניות הטלוויזיה המסחרית. סמירה: "מהלך חשוב ומתבקש"

ועדת הכספים של הכנסת אישרה היום (שלישי) את הפחתת התמלוגים לזכייניות הרדיו האזורי והתאמתם לתמלוגים שישולמו על ידי זכייניות הטלוויזיה.

לפי ההחלטה שיעורי התמלוגים שעמדו עד כה על 4% לשנה מתוך ההכנסות יעמדו על 1% בשנת 2010 (רטרואקטיבית), 1.75% בשנת 2011, 2.5% בשנת 2012 , והחל מ 1.1.2013 יעמדו על 1%.

מנשה סמירה, מנכ"ל הרשות השנייה, ברך על ההחלטה ואמר: "הפחתת התמלוגים לזכייני הרדיו האזורי של הרשות השנייה הינו מהלך חשוב ומתבקש, לנוכח ההפחתה לזכיינות הטלוויזיה ובעיקר בשל ההשוואה לשיעור התמלוגים של כל חברות התקשורת. הרשות השנייה שמחה שהמהלך להפחתת התמלוגים, אליו שאפה לאורך השנים, קרם היום עור וגידים ועבר בוועדת הכספים. הרשות מברכת את שרי התקשורת והאוצר על המהלך החשוב והנכון.

"יש לציין שהמטלות בתחום התוכן על זכייני הרשות השנייה והתחרות בין גורמי השידור, מצדיקות את הפחתת תשלום התמלוגים. הדבר יאפשר לזכייניות תכנון ארוך טווח, תוך הפניית מקורות תקציביים להשקעה באיכות השידורים לטובת הציבור הרחב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully