וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעל פז מלמד תתנצל שכינתה את יצהר - "בלתי חוקית"

אמילי גרינצווייג

16.1.2011 / 14:46

בטור במעריב, מה-9 בינואר, כינתה יעל פז מלמד את התנחלות יצהר כ-"לא חוקית" ובעקבותיו יצא מכתב לעיתון מוועד מתישבי השומרון עם דרישה להתנצלות. פז מלמד: "טעיתי בתום לב"

עיתונאית מעריב, יעל פז מלמד, תפרסם התנצלות על כך שכינתה את ההתנחלות יצהר "בלתי חוקית", זאת לאחר שבסוף השבוע שלחו מזכירות יצהר וועד מתיישבי השומרון לעיתון מכתב איום בתביעת לשון הרע.

ב-9 בינואר פורסם טור של פז מלמד, בעיתון המודפס וכן באתר האינטרנט nrg, שעניינו הקמת ועדת חקירה פרלמנטרית לחקירת מימון ופעילות ארגוני שמאל וזכויות אדם ואזרח. במסגרת הטור, כינתה פז מלמד את יצהר, "התנחלות בלתי חוקית".

בעקבות הטור שלח היועץ המשפטי של הישוב יצהר ושל ועד מתיישבי השומרון, עו"ד דורון ניר-צבי, מכתב בו הוא דורש את התנצלותה של פז-מלמד ומכנה את דבריה "שקר" ומוסיף כי: "כרגיל, הגב' פז-מלמד איננה נותנת לעובדות לבלבל אותה, וגם המשפט דלעיל (כמו משפטים רבים אחרים במאמריה) הינו שקרי. אשר על כן, הנך נדרש בזאת להורות לגב' פז-מלמד לפרסם התנצלות כלפי מרשיי. במידה ולא תענה בחיוב לדרישת מרשיי, תוך 3 ימים מקבלת מכתבי זה, יאלצו מרשיי לפנות לערכאה המשפטית המוסמכת על-מנת לקבל את סעדיהם, דבר אשר יסב לעיתונכם אי-נעימות וכן הוצאות נוספות ומיותרות".

בינתיים, הוסר הביטוי "בלתי חוקית" מהטור המפורסם באתר, ומחר (שני) תפרסם פז מלמד, במסגרת טור משלה, הודעת תיקון והתנצלות.

לפני כחצי שנה נאלצה כבר פז-מלמד להתנצל בפני תושבי ההתנחלות תפוח בשומרון בנסיבות דומות, לאחר איום בתביעה.

יוסי דגן, מוועד מתיישבי השומרון, מסר: "הגיע הזמן שבמערכות התקשורת יבינו שעידן המתנחל הפראייר נגמר. לא ניתן להסית ולהשחיר את קבוצת האוכלוסייה הטובה והתורמת במדינה. על כל הסתה תבוא תגובה, על כל השמצה תבוא תביעה".

יעל פז מלמד מסרה בתגובה: "טעיתי בתום לב, הדבר תוקן ומחר במסגרת מאמר אחר, תיכלל הודעת תיקון טעות והתנצלות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully