וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל גולדשטיין מונה למנכ"ל מעריב

אמילי גרינצווייג

17.1.2011 / 12:31

דירקטוריון מעריב אישר את מינויו של ישראל גולדשטיין, לאחר שמועמדותו של יורם כרפיס נפלה וקבוצת מעריב התנהלה ללא מנכ"ל בשבועות האחרונים. רכיב: "צעד נוסף בשינוי שעוברת הקבוצה"

דירקטוריון מעריב אישר היום (שני) את מינויו של ישראל גולדשטיין למנכ"ל קבוצת מעריב.

גולדשטיין מחליף בתפקידו את אווה מדז'יבוז' שכיהנה בשנה האחרונה כמנכ"ל הקבוצה וסיימה את תפקידה לפני כשבועיים.

גולדשטיין, כיום בעלים של חברת smartimpact, עבד במשך 16 שנים בקבוצת הארץ, ובתפקידו האחרון שימש כמשנה למנכ"ל הארץ. במסגרת תפקידו ניהל בפועל את רשת שוקן והיה אחראי על תקציב ההכנסות של הקבוצה (הארץ, The Marker, רשת העיר, עכבר העיר, לוחות, כנסים ועוד). לפני כן כיהן במשך 6 שנים כמנכ"ל רשת שוקן.

בעבר שימש כמנכ"ל חברת הלוח הארצי ולוח אונליין, סמנכ"ל אזור צפון - רשת שוקן, מנהל עיתון כלבו ומנהל הפצה אזור צפון - רשת שוקן.

לאחרונה הועלה שמו של יורם כרפיס, מנכ"ל רשת המקומונים של "זמן מעריב", כמועמד המוביל לתפקיד מנכ"ל הקבוצה, אך בישיבה האחרונה של דירקטוריון מעריב, בה היה אמור לעלות מינוי לתפקיד לדיון, משך כרפיס את מועמדותו.

ד"ר זקי רכיב, יו"ר קבוצת מעריב הודה היום (שני) לאוה מדז'יבוז' על תרומתה הרבה לקבוצה והוסיף כי "מינויו של גולדשטיין הוא צעד נוסף בשינוי שעוברת קבוצת מעריב לצד שוק המדיה המשתנה. אני מאחל לישראל הצלחה בתפקידו החדש, ואני בטוח שניסיונו הרב יסייע לקבוצה בעידן המדיה החדשה".

ישראל גולדשטיין הודה לרכיב על ההזדמנות ואמר כי הוא "בטוח כי יחד עם הנהלת הקבוצה והעובדים המוכשרים במעריב נעמוד באתגרים, נצעיד את מעריב קדימה ונגיע להישגים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully