וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקציב היח"צ של JCS עבר מדני לוי לרובינס-שטינמץ וחזר לדני לוי

אמילי גרינצווייג

18.1.2011 / 12:38

עם עזיבת מנכ"ל הקבוצה גבי רוזנברג, העביר יו"ר JCS אבי בלשניקוב את תקציב היח"צ למשרד רובינס-שטינמץ. אולם בתום שישה חודשים החליט להחזיר את התקציב חזרה למשרדו של לוי

דני לוי ו-JCS כבר לא: אחרי שש שנים יחד, תחילה כדובר In House ואחר כך כמשרד עצמאי, קבוצת JCS החליטה להעביר את תקציב הדוברות ויחסי הציבור שלה ממשרדו של דני לוי למשרד "רובינס-שטינמץ".

לפני כחודש פרש מנכ"ל JCS הוותיק, גבי רוזנברג, שהיה מקורב ללוי, וכעת החליט יו"ר הקבוצה, אבי בלשניקוב, להעביר את התקציב מידיו של לוי למשרד "רובינס-שטינמץ". יש לציין כי משרדי "דני לוי תקשורת" ממוקמים בבניין JCS.

כצעד תגובה מיידי, נודע כי לוי נמצא במו"מ מתקדם עם אחת המתחרות הגדולות של JCS, "ברודקאסט".

JCS שהוקמה בשנת 1979, נחשבת לקבוצת הפקות הטלוויזיה והפוסט פרודקשן הגדולה במזרח התיכון. היקף הפעילות של הקבוצה נאמד כיום בלמעלה מ-100 מיליון שקל בשנה. פעילותה של הקבוצה נעשית במספר תחומים. בין השאר, הקבוצה פועלת בתחום הפוסט פרודקשן, הפקת חדשות, הפקת שידורים חיים, הפקת סרטי תדמית, מצגות ופרסומות. בנוסף, לקבוצה ניידות שידור, ובאולפני הבירה בירושלים היא מעניקה שירותים ללמעלה מ- 30 תחנות טלוויזיה בינלאומיות זרות. הקבוצה מחזיקה גם באולפני אלרום שברמת הגולן.

משרד "רובינס-שטינמץ", בניהולם של יועצי התקשורת צביקה רובינס ורועי שטינמץ, מתמחה בניהול מערך התקשורת לגופים עסקיים-פיננסיים. המשרד, מטפל בין השאר בתקציבי יחסי הציבור של רשות האוכלוסין וההגירה, איגוד לשכות המסחר, קבוצת אמפא, קבוצת הלמן-אלדובי, חברות חיפושי הגז הישראלית "הזדמנות ישראלית" וחברת חיפושי הגז האמריקאית פלאג'יק, קבוצת "העיר החדשה", מכון וינגייט, האגודה לזכות הציבור לדעת, ועוד.

לדברי אבי בלשניקוב, יו"ר קבוצת JCS: "הקבוצה ניצבת בפני שורה של מהלכים אסטרטגיים, ברמה העסקית והמקצועית. החלטנו לבחור במשרד יחסי ציבור המתמחה בתחום העסקי, על מנת שילווה אותנו במהלכים המתוכננים. אנו מודים למר לוי על שעשה עבודה טובה עבור הקבוצה ואנו נמשיך להיעזר בשירותיו בתחום המסחרי".

לדברי צביקה רובינס, מנכ"ל משותף ב"רובינס-שטינמץ": ליווי המהלכים האסטרטגיים של הקבוצה הגדולה, והמובילה, בתחומה בארץ מהווה אתגר מקצועי. ואנו גאים על כך שהקבוצה בחרה בנו לצורך כך".

מ-"דני לוי תקשורת" נמסר בתגובה: "מיד עם פרישתו של גבי רוזנברג, קבוצת JCS ודני לוי תקשורת אכן סיימו את ההתקשרות. בימים הקרובים נודיע אודות ההתקשרות שלנו עם קבוצה דומה וקצת יותר גדולה. אנו מאחלים לבלשניקוב הצלחה בתפקידו החדש".

(עדכון: 3/10/12) יצוין כי לאחר שהצדדים נפרדו, שישה חודשים מאוחר יותר נפרדה קבוצת JCS ממשרד רובינס-שטיינמץ וחזרה לעבוד עם משרדו של דני לוי, אשר משמש עד היום כדובר ומנהל יחסי הציבור הבלעדי של כל קבוצת JCS ואולפני הבירה שבבעלותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully