וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שעון הנוכחות יופעל חד צדדית כלפי עובדי הדרג המשולב

אמילי גרינצווייג

18.1.2011 / 20:27

שעון הנוכחות ברשות השידור יופעל באופן חד צדדי כלפי עובדי הדירוג המשולב והמח"ר, כך לפי איגרת שהעביר מנכ"ל הרשות מוטי שקלאר, לעובדי הרשות. שקלאר: "לא נותרה בידינו ברירה"

שעון הנוכחות ברשות השידור יופעל באופן חד צדדי כלפי עובדי הדירוג המשולב והמח"ר, כך כתב היום מנכ"ל רשות השידור, מוטי שקלאר, באגרת שהעביר לעובדי הרשות.

לדבריו לאור התמשכות במשא ומתן עם עובדי הדירוג המשולב והמח"ר, וסירובם לחתום על ההסכם החדש, "לא נותרה בידינו ברירה אלא להביא לידי סיום את פסק הזמן שנקבע ולפעול לאלתר בהתאם למכתבו של הממונה על השכר, קרי להפעיל באופן חד צדדי את שעון הנוכחות לגבי העובדים שטרם חתמו על הסכם קיבוצי חדש".

מאז סיום המשבר הקודם בו ביקשה הרשות להפעיל את השעון כלפי הדירוגים שלא חתמו, התנהל משא ומתן ספציפי עם הוועדים, אשר הוקדש ברובו לדירוג עם הוועד המשולב והמח"ר. כאשר לאחרונה חתמו טכנאי הרדיו על הסכם קיבוצי חדש והצטרפו לטכנאי הטלוויזיה ואגודת העיתונאים שחתמו לפני כן.

לדברי שקלאר הנהלת הרשות, והממונה על השכר במשרד האוצר "הלכו כברת דרך ניכרת לקראת העובדים" בעניין המבנה הארגוני העתידי, אופק הקידום של העובדים, מעמדם המקצועי ושכרם. ההסכמות שהתקבלו קיבלו ביטוי במבנה ארגוני חדש שסוכם אשר "משפר באופן ניכר את מעמדם של העובדים בשני הדירוגים".

למרות כל זאת אומר שקלאר כי "מסיבות שאינן ברורות להנהלת הרשות, מסרבים נציגי הוועדים לחתום על ההסכם הקיבוצי הכולל בתוכו הישגים מרשימים והטבות שכר לכל אוכלוסיית העובדים בדרוג המשולב והמח"ר. הדרישות החדשות שהעלו נציגי העובדים חורגות מאשר סוכם עם שאר העובדים ועלולות להביא לפתיחה מחדש של כל ההסכמים שנחתמו".

עוד מוסיף שקלאר כי "הואיל וההסכם הקיבוצי לא נחתם, הנהלת רשות השידור רואה עצמה משוחררת מכל ההסכמות שהושגו בשבוע האחרון לעניין המבנה הארגוני, לרבות, תוספת משרות בדרגי ניהול וכן להתקדם ביישום הרפורמה עם הסקטורים החתומים על ההסכם הקיבוצי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully