וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי מפחד מחינוכית 23?

אמילי גרינצווייג

19.1.2011 / 22:45

בישיבת הנהלת רשות השידור נשמעו קולות החוששים מהתחזקות חינוכית 23 וממצב שהערוץ יהפוך לשידור הציבורי המוביל, לנוכח מצבו של ערוץ 1. בנוסף, נראה כי שקלאר לא ימשיך לקדנציה נוספת

בישיבת הנהלת רשות השידור הועלה חשש מהפיכתו של ערוץ 23, של הטלוויזיה החינוכית, לערוץ הציבורי המוביל, לנוכח המצב בערוץ 1.

בין השאר הועלו טענות לגבי תפקוד הערוץ הראשון לגבי כך שבעוד הטלוויזיה החינוכית יצאה בפרוייקט קידום ללוח השידורים החדש ונרשמת מגמת עלייה בנתוני הרייטינג, ערוץ 1 עדיין עומד במקומו ואינו מספק את המענה התכני הדרוש.

מנהלי הטלוויזיה טענו להגנתם כי "ידיהם כבולות" גם מכיוון שתקציב 2011 עדיין לא אושר, לא ניתן לקיים הפקות פנימיות וכן ישנה בעיה עם התקשרות חיצוניות, המוגבלות לשנה, זאת כתוצאה מהעובדה שתקציב רשות השידור מאושר מדי שנה.

עם זאת, מחר (חמישי) צפוי להתקיים דיון בדבר תקציב ההפקות הפנימיות ברשות.

בתוך כך, גורמים ברשות מעריכים כי מנכ"ל הרשות אינו מעוניין להמשיך לקדנציה שניה. שקלאר יסיים את תפקידו ביולי 2011 ועל פי אותם גורמים "בלשכת רה"מ פועלים למניעת המשך הקדנציה של שקלאר".

מוטי שקלאר, מנכ"ל רשות השידור מסר בתגובה: "כנראה שבקרב עובדי רשות השידור ישנם מי שיש להם בעיה בהבנת הנשמע. ערוץ 1 אינו חושש מהפיכתו של ערוץ נישה בעל אחוזי צפייה מינימאליים לערוץ הציבורי המוביל במדינה. הגיע הזמן שמדינת ישראל תסדיר את איגום המשאבים המוקצים לשידור הציבורי, ואולי גם תבחן את קיומו של ערוץ הטלוויזיה החינוכית שאינו ממלא את מטרותיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully