וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי מחט במקום גיא זהר בערוץ הילדים

אמילי גרינצווייג

23.1.2011 / 17:25

אחרי למעלה מארבע שנים, תכנית האקטואליה השבועית של ערוץ הילדים, בהפקת חדשות 10 ובהגשת גיא זהר, תוחלף בסוף החודש בהפקה פנימית של הערוץ עם קובי מחט

תכנית האקטואליה השבועית של ערוץ הילדים "חמש וחצי – השבוע שחלף" בהנחייתו של גיא זהר תרד בסוף החודש. במקומה יעלה הערוץ תכנית אקטואליה לילדים בהנחייתו של קובי מחט.

תכניתו של זהר הופקה על ידי חברת חדשות 10 ושודרה בערוץ מאז שנת 2006. במסגרת משא ומתן בין חברת החדשות ל"נגה תקשורת", שהתקיים בחודשים האחרונים, הוארך חוזה התוכנית עד לסוף חודש ינואר, אך כעת כאמור הוחלט כי התוכנית תרד ובמקומה יעלה הערוץ תכנית אקטואליה חדשה לילדים, בהפקה פנימית, בהנחייתו של קובי מחט.

קודם לתכניתו של זהר, החל משנת 2003, שודרה בערוץ הילדים תכנית האקטואליה יומית בשם "חמש וחצי". בין מגישי התכנית נמנו אלכס אנסקי, ירון לונדון, אברי גלעד ואלי אילדיס.

מערוץ הילדים נמסר: "אנו מאמינים כי תכנית חדשות לילדים היא תוכן חשוב ורלוונטי עבור צופינו. בתקופה בה כל המידע מגיע מיד אל הרשת ותחנות הטלוויזיה עמוסות בתכניות אקטואליה חשוב להגיש גם לילדים את המידע בדרך המתאימה להם ובדרך הנכונה ביותר להבנה. אנו מאמינים שהתכנית תמשיך לתת לצופינו את המענה המתאים למידע הרב בו הם נתקלים ותעזור להם לעבדו בתבונה".

מחדשות 10 נמסר בתגובה: "אנו מודים לערוץ הילדים על האכסניה המעולה שנתן לתוכנית בשנים האחרונות ומאחלים בהצלחה לתוכנית החדשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully