וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושלם איחוד המערכות בין מעריב ו-nrg

אמילי גרינצווייג

23.1.2011 / 18:58

אחרי תקופה ארוכה של הכנות, הושלם מהלך איחוד המערכות של העיתון המודפס ואתר האינטרנט של מעריב. נטע ליבנה, ראש מערכת החדשות: "מעתה, האינטרנט הוא זירה חשובה בדיוק כמו הפרינט"

הושלם מערך האיחוד בין מערכת עיתון מעריב ואתר האינטרנט nrg.

במייל שהוציא היום (ראשון) ראש מערכת החדשות של מעריב, נטע ליבנה, לעובדים נכתב: "היום הושלם סופית מהלך איחוד המערכות בין העיתון לבין האתר: אנשי דסק החדשות של nrg הצטרפו אלינו לדסק העיתון המודפס, וחדר החדשות המאוחד יצא לדרך. מעתה, האינטרנט הוא זירה חשובה בדיוק כמו הפרינט, עבור כולנו. כולנו צריכים לחלק מעתה את המשאבים והמאמץ שלנו בין העיתון המודפס לבין האתר (כמובן שבכל מה שקשור להתפתחויות חדשותיות מיידיות – לאינטרנט יש קדימות). כל החומרים יזרמו מעתה לחדר החדשות המאוחד – וינותבו בין האתר לבין העיתון".

כזכור, לפני כחודש וחצי מונה אבי משולם, עורך וואלה! לשעבר, לעורך הראשי של מעריב.

ליבנה מבהיר כי כתבי העיתון ישמשו ככתבי האתר. כן מוסברים סידורי הישיבה במסגרת האיחוד הפיזי של מערכת החדשות של האתר והדסק של העיתון המודפס, ועל הקמתה של עמדת הגהה חדשה.

שינוי נוסף הוא בגזרת עמדת ריכוז הכתבים של מעריב, אליה יצטרפו עדי פולק, שתמשיך גם בתפקידה כראש דסק בעיתון המודפס וכן ניר נוימן שימשיך לשמש גם בתפקידו כעורך חדשות בדסק. מוטי כץ, רכז הכתבים של העיתון מאז מרץ 2009, יעזוב.

בנוסף כותב ליבנה: "עבור כל מי שטרם הפנים, זה הזמן: כל כתבי מעריב הם כתבי nrg וכתבי העיתון המודפס גם יחד. האחריות על מה שמתרחש באתר מתחלקת בין כולנו, ועל כל כתב מוטלת החובה לעדכן את האתר, כל הזמן, בכל התרחשות באזור / בתחום הסיקור שלו. אתם נמדדים גם על פי הישגיכם בעיתון וגם על פי הישגיכם באתר. פספוס סיפור הוא פספוס סיפור – בין אם זה סיפור שעלה באחד האתרים המתחרים, ובין אם זה סיפור שהודפס על שער אחד העיתונים המתחרים בבוקר".

בנוסף, שלומית חביב, המפיקה הראשית של nrg, מונתה לתפקיד מנהלת האתר. במסגרת תפקידה היא תרכז ותקשר בין כלל אגפי האתר, ביניהן תוכן, סחר ופרויקטים מיוחדים.

במעריב סירבו להגיב.

מוטי כץ מסר בתגובה: "אני מאחל בהצלחה למערכת מעריב המשתדרגת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully