וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוועד המשולב בטלוויזיה פותח בשביתה

אמילי גרינצווייג

23.1.2011 / 19:54

עובדי הוועד המשולב בטלוויזיה ועובדי המטה והגבייה פותחים בשביתה, ללא הגבלת זמן, החל ממחר (שני). לא יוקרנו כתוביות, הפרומטרים לא יפעלו, הגבייה תופסק ולמנהלי הרשות לא יהיה נהג

הוועד המשולב בטלוויזיה יפתח בשביתה ללא הגבלת זמן, החל ממחר (שני), כך הוחלט בסיומה של האסיפה הכללית של חברי הוועד שהתקיימה היום.

הוועד המשולב הנו הוועד היחיד ברשות השידור שעדיין לא חתם על הסכם שכר חדש במסגרת הרפורמה. השביתה תכלול את עובדי הוועד המשולב בטלוויזיה ועובדי המטה והגבייה. עובדי הוועד המשולב ברדיו ימשיכו בעבודתם כרגיל.

בהודעה שהוציא הוועד לעובדי המשולב נכתב: "ביום 23.1.11 התקיימה אסיפת עובדים. לאחר מכן הוועדים התכנסו לישיבת חירום והתקבלה החלטה על פי רוב לצאת לשביתה כללית ללא הגבלת זמן, בגיבוי מלא של ההסתדרות כפי שבא לידי ביטוי באסיפת העובדים. השביתה תחל מיום 24.1.11.עובד/ת שיפר הנחיה זו, לא יקבל גיבוי מהוועד וההסתדרות ויינקטו נגדו צעדים".

במסגרת השביתה, לא יינתנו שירותים משרדיים, בכללם נהגי המנכ"ל ויו"ר הרשות, יחידת השכר תפסיק את עבודתה, תופסק עבודת מטה הגבייה, דבר שעלול לגרום לנזק כלכלי משמעותי. מבחינת השידור צפויים שיבושים עקב אי הקרנת כתוביות והפסקת הפעלת הטלפרומטר.

גורמים בוועד המשולב מסרו כי: "מדובר על כ-400 עובדים ברשות השידור, החולשים על כל לשכות הרשות. תוך מספר ימים הדבר צפוי להשבית את הרשות כולה. אמנם נראה כאילו רק הוועד המשולב עושה פה צעד אקטיבי נגד הרפורמה, אבל מתחת לפני השטח קיימות התנגדויות שלא נשמעות כנגד הרפורמה שיבואו לידיי ביטוי שיבואו לביטוי בימים הקרובים. מדובר בקולות של התנגדות נחרצת בקרב העובדים להסכם שמדיף ריח רע של אפליה ואי חוקיות. המאבק שעושה עתה הוועד המשולב יתברר שהיה לטובת כל עובדי רשות השידור".

מרשות השידור נמסר בתגובה: "רשות השידור ממשיכה לשדר בטלוויזיה וברדיו כרגיל. הנהלת רשות השידור עושה כל שביכולתה כדי שלא יהיו שיבושים. רשות השידור וההסתדרות, חתמו על הסכם קיבוצי שיחול על טכנאי הרדיו והטלוויזיה ומנהלים משא ומתן אינטנסיבי לחתימת ההסכם עם ועד המח"ר בימים הקרובים. הועד המשולב בחלקו מסרב, להצטרף להסכמים האמורים ולא נותרה בידי הרשות ברירה אלא ליישם את ההחלטה בעניין שעון הנוכחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully