וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניגוד העניינים של נתן זהבי

אמילי גרינצווייג

25.1.2011 / 18:14

נתן זהבי מפרסם את רשת תחנות הדלק TEN בקמפיין למחיריה הזולים. במקביל, הוא מתייחס לנושא מחירי הדלק הגבוהים בתכנית הרדיו שלו. גם במועצת העיתונות לא אוהבים את זה

חשד לניגוד עניינים? העיתונאי ומגיש הרדיו נתן זהבי התייחס לנושא עליית מחירי הדלק במסגרת התכנית "זהבי עצבני" ב"רדיו ללא הפסקה", זאת בעוד זהבי מוביל את הקמפיין הפרסומי של חברת הדלק TEN למחיריה הזולים, יחסית.

במהלך התוכנית היום (שלישי) דיבר זהבי עם מאזין שעלה לשידור בנושא עליית מחירי הדלק, ובין השאר, אמר זהבי כי "אם הכלכלה שלנו פורחת ומשגשגת למה מחירי הדלק עולים כל שבוע? מי שמעלה את המחירים של הדלק הוא המדינה, זה מס שמוטל על הציבור".

כאמור, בקמפיין הרדיו של רשת תחנות הדלק TEN, החברה מפרסמת כי בתחנותיה יימכר ליטר בנזין בפחות מ-7 שקלים (המחיר הרשמי לליטר עומד כעת על 7.14 שקלים - א.ג), מתרעם זהבי על העלייה במחירים.

נתן זהבי אמר בתגובה כי איננו רואה קשר בין הדברים וכי בדברים שאמר בשידור העביר ביקורת על מדיניות הממשלה.

ממועצת העיתונות נמסר: "אם אכן אלו העובדות יש פה נושא הדורש בירור בבית הדין לאתיקה של המועצה, זאת מכיוון שבתקנון האתיקה ישנו סעיף ספציפי האוסר ניגוד עניינים. ככלל, עיתונאי אינו רשאי לעסוק בפרסום, אלא אם התקבל אישור בנושא. ובכל מקרה, עיתונאי לא יקבל אישור אם נושא הפרסום של אותו עיתונאי יעסוק בדיווח שבו הוא עוסק. המועצה מצפה מכל עיתונאי בישראל לפעול מכוח תקנון האתיקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully