וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב נגד 0NE

אמילי גרינצווייג

26.1.2011 / 19:18

הפועל תל אביב הוציאה מכתב לבעלי ONE ולרדיו ללא הפסקה בדרישה לחדול מ"העליהום נגד המאמן אלי גוטמן". הקבוצה לא תאשר יותר לאנשיה להתראיין ב-ONE ושוקלת גם לפנות לערכאות משפטיות

מועדון הכדורגל של הפועל תל אביב הוציא היום (רביעי) מכתב לבעלי אתר ONE ולמנכ"ל רדיו ללא הפסקה 103FM, שם משודרת תכנית הספורט בשיתוף ONE, בו דורשת הנהלת המועדון לחדול מ-"העליהום התקשורתי המבוצע כנגד הקבוצה וכנגד מאמן הקבוצה אלי גוטמן".

המכתב - שנשלח לגיל מנקין ואודי מילנר, מבעלי ONE, אופירה אסייג, מנהלת התוכן של האתר ואייל פאר, מנכ"ל רדיו ללא הפסקה 103FM - מגיע בעקבות ידיעות שהתפרסמו לאחרונה באתר, בנוגע לנאמנותו של גוטמן לקבוצה ובנוסף, התייחסויות אליו בתכנית הרדיו, בהגשת אופירה אסייג ואיל ברקוביץ', בהן נשמעה נימה מזלזלת שיכולה להתפרש כמדיפה ריח של אינטרסים אישיים וזרים כנגד גוטמן.

"נאמנותו של גוטמן הוכחה פעמים מספר במהלך שלוש השנים האחרונות בהן הוא מחזיק בתפקידו", כך נכתב, "במהלך התקופה הנ"ל יידע המאמן את ראשי הקבוצה בדבר הצעות ממשיות לאימון שני מועדונים בכירים ביותר בקפריסין, להם סרב למרות הצעות לשיפור תנאיו עשרות מונים. הביקורת הלא עניינית אשר מופנית כלפי המועדון מצד אתר האינטרנט ONE ושותפו רדיו ללא הפסקה, אשר מפרסמים חדשות לבקרים טורי דעה פוגעניים, גורמים בעילום שם ושמועות שאינן מבוססות, מפריעה להתנהלות השוטפת של מועדון הכדורגל ופוגעת בתפקוד היום יומי של הקבוצה.

"צר לנו שאתר ספורט רציני וחשוב מתנכל למאמן הקבוצה מסיבות שאינן מקצועיות ואנו לא ניתן לכך יד. נכון לרגע זה לא יאושרו ראיונות של שחקני הקבוצה לאתר הנ"ל ולרדיו המשתף עמו פעולה. כמו כן נבדקת אפשרות לפנייה לערכאות משפטיות על מנת לטפל בסוגיה".

מרדיו ללא הפסקה נמסר בתגובה: "טרם קיבלנו את המכתב. כשנקבל אותו, נחליט אם וכיצד להגיב".

ב-ONE סירבו להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully