וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתות מבלומפילד

אמילי גרינצווייג

30.1.2011 / 15:30

ההתאחדות לכדורגל פנתה לקול ישראל ובדקה אפשרות לרכישת הזיכיון על שידורים חיים של משחקי ליגת העל, שמשמעותן הוא שובה של "שירים ושערים" במתכונתה המיתולוגית

האם תחזור שירים ושערים המיתולוגית? בשבוע שעבר הודיעה ההתאחדות לכדורגל, יחד עם "רדיו ירושלים", כי התוכנית "שבת של כדורגל" בה משודרים בשידור חי, מדי שבת, משחקי ליגת העל תרד משידור וכי מעתה ישודרו בתחנה רק משחקיה של הקבוצה המקומית, בית"ר ירושלים.

כעת בוחנת ההתאחדות לכדורגל את האפשרות כי הזיכיון לשידור המשחקים יימכר למספר תחנות באופן לא בלעדי. בתוך כך, לוואלה! ברנז'ה נודע כי לאחרונה התקיימו פניות לא פורמליות לאנשי רשת ב' של קול ישראל במטרה להבין האם תהיה לתחנה נכונות לרכוש את זיכיון לשידורים החיים, במחיר הנמוך משמעותית מהמחיר המקורי שנדרש עבור השידור, אשר עמד על מיליון וחצי שקלים לשלוש שנים. עם זאת, לא ברור אם ברשות השידור ימהרו להסכים, שכן ברשות מביעים סיפוק ממצבה של התוכנית ולדברי בכירים ברשת ב', הכנסות התוכנית מפרסום לא ירדו במתכונת השידור הנוכחית. עלות הפקה של השידורים החיים לעונה צפוי לעלות לרשות כמיליון שקלים נוספים.

כזכור, שידור המשחקים ברדיו ירושלים יצר סאגה ארוכה למול רשת ב' ותוכניתה "שירים ושערים", שהסתיימה לאחר פסיקת בית המשפט כי רדיו ירושלים לא יוכל להשתמש בשם התוכנית "שירים ושערים" וכן באותו הפתיחה ואות הבקעת השער המזוהים עמה. מאידך נקבע כי רשות השידור תיאלץ לשנות את תשדירי הפרומו והמתוכנת של התוכנית על מנת שלא יווצר רושם כי מדובר בשידור ישיר של המשחקים.

מההתאחדות לכדורגל נמסר בתגובה :" אנו בוחנים את עניין זכויות השידור ונבדקת אפשרות של מעבר לזיכיונות שידור שאינם בלעדיים".

מרשות השידור נמסר בתגובה :"רשת ב' תמשיך לשדר את התכנית המיתולוגית 'שירים ושערים'. גם בתקופה שניתן הזיכיון לרדיו ירושלים, המשיכה רשת ב' לשדר את התכנית וזכתה לנתוני האזנה נאים, כיוון שהרשת שילבה דיווחים על משחקי כדורגל מהארץ ומהעולם לרבות ענפי ספורט נוספים. כאשר תתקבל בקשה רשמית מההתאחדות, היא תישקל בהנהלת הרדיו כאשר טובת ציבור המאזינים, שעות השידור והתכנים יעמדו בראש סדר העדיפויות של מוסדות הרשות והנהלת קול ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully