וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לך הביתה מוטי? ראש הממשלה מינה ועדת איתור למציאת מחליף למוטי שקלאר

אמילי גרינצווייג

30.1.2011 / 15:36

ראש הממשלה הציב את יו"ר רשות השידור אמיר גילת בראש ועדת איתור למציאת מנכ"ל חדש לרשות, במקום מוטי שקלאר, שצפוי לעזוב עם סיום חוזהו בחודש יולי

ראש הממשלה בנימין נתניהו, המשמש גם כממונה על רשות השידור, מינה היום (ראשון) את יו"ר רשות השידור אמיר גילת, לעמוד בראש הוועדה לאיתור מנכ"ל רשות השידור הבא.
הקדנציה הנוכחית של מנכ"ל הרשות, מוטי שקלאר, תסתיים ביולי השנה וגורמים ברשות מעריכים כי הוא אינו מעוניין להמשיך לקדנציה שניה.

כפי שפורסם לפני מספר חודשים, במשרד ראש הממשלה נערכים להחלפתו של שקלאר, לקראת דו"ח מיוחד של מבקר המדינה בנושא רשות השידור שצפוי להתפרסם בקרוב וצפוי למתוח על התנהלות הרשות.

מלשכת רה"מ נמסר כי "המטרה היא לאפשר הליך מסודר, שקוף ומקצועי של מינוי מנכ"ל, לקראת סיום כהונתו של המנכ"ל הנוכחי מוטי שקלאר בחודש יולי. הליך בחירת המנכ"ל ייעשה ברוח הצעת חוק רשות השידור החדש, לפיו מנכ"ל הרשות יאותר על ידי ועדה בראשות יו"ר הרשות, שני חברי מליאה ושני נציגי ציבור שייבחרו על ידי המליאה. הוועדה תתחיל את עבודתה לאחר קביעת הרכב חבריה".

מאגודת העיתונאים בירושלים נמסר: "האגודה קוראת לקיום הליך בחירה מקצועי ונטול הטיות פוליטיות. תפקיד המנכ"ל במועד זה – של קידום תהליך הרפורמה- הינו חשוב במיוחד ויקבע את פניה של רשות השידור לשנים ארוכות. על מנכ"ל, להיות בעל היכולות המקצועיות הטובות ביותר וללא השפעות של גורמים פוליטים או זרים - כדי לשמור על השידור הציבורי האיכותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully