וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בימאים איחוד, תסריטאים מאוחד

אמילי גרינצווייג

1.2.2011 / 9:52

עלייה בכח האדם והתרחבות בהיקף העבודה הביאו לפרידה פיזית וניהולית של איגוד הבימאים ואיגוד התסריטאים. רני בלייר: "אנו ממשיכים לתאם עמדות ולפעול יחד"

איגוד הבמאים ואיגוד התסריטאים לא יפעלו יותר תחת קורת גג אחת. החל מהיום (שלישי) נפרדים שני האיגודים למשרדים נפרדים, וכל איגוד ינוהל בנפרד. בהודעה שפורסמה מטען שני האיגודים נכתב כי ההפרדה באה על רקע התרחבות ניכרת של היקף העבודה.

שני האיגודים צפויים להמשיך ולשתף פעולה באופן הדוק במהלך של הצטרפות במאים ותסריטאים להסתדרות וכן ביתר פעילויות מטה מאבק היוצרים, ממ"ה. גם אתר האינטרנט המשותף לשני האיגודים ימשיך לפעול.

בשיחה עם וואלה! ברנז'ה אמר רני בלייר יו"ר איגוד הבמאים: "לפני כשנתיים ביקש רשם העמותות להפריד את פעילותם של שני האיגודים, כך שהיינו שני איגודים נפרדים שישבו יחד, כאשר ניתן אישור שנקיים הנהלה משותפת. מטבע הדברים האיגודים גדלו עם הזמן לכ-500 אנשים בכל איגוד, ואם עד כה הצלחנו לפעול מחדר קטן, חשנו כעת שהגיע הזמן. האינטרסים שלנו משותפים ואנו ממשיכים לתאם עמדות ולפעול יחד".

עמית ליאור, היו"ר הנכנס של איגוד התסריטאים אמר: "המהלך הזה הוא לטובת כל איגוד בנפרד והאיגודים יחדיו. בשנה האחרונה מצאנו שבמסגרת העניינים הפוליטיים של כלל היוצרים שטופלו לעומק ובצורה טובה ברמה האיגודית, חלק מהדברים שנוגעים באג'נדה לנו יכלו להיות מטופלים קצת יותר טוב. מדובר בהפרדה טכנית שתעזור לכל איגוד לקיים את האג'נדות הנפרדות שלו. במקרה שלנו מדובר בסוגיות כמו זכויות היוצרים בחו"ל, דיונים לגבי שכר המינימום והתארגנות לקראת הניו-מדיה. היחסים בינינו הם יחסים שנבנו במשך 13 שנה, ונמשיך לעבוד כך. אני מאמין שתוך כמה חודשים נחזור לדור חדר ליד חדר".

משרדי איגוד הבמאים יעברו לרחוב רוטשילד 15 בתל אביב, איגוד התסריטאים ימשיך לשבת במשרד ברחוב טיומקין 11.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully