וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיל בהר עוזב את קשת

אמילי גרינצווייג

2.2.2011 / 11:16

סמנכ"ל הניו מדיה של הזכיינית עוזב לאחר 11 שנה בחברה. במחצית השנה הקרובה ימשיך בהר לייעץ לקשת בתחומים הטכנולוגיים ובתהליך פיתוח עסקי

גיל בהר, סמנכ"ל הניו מדיה והטכנולוגיה של קשת עוזב את הזכייניות לאחר 11 שנים. במסגרת תפקידו, הוביל בהר את הפעילות העסקית והאסטרטגית של קשת בפלטפורמות החדשות ובאינטרנט וכן ייסד וניהל את אתר Mako. במחצית השנה הקרובה ימשיך בהר לייעץ לקשת בתחומים הטכנולוגיים ובתהליך פיתוח עסקי ויתרכז בעיקר בבניית אסטרטגיה ארוכת טווח ובחיפוש הזדמנויות בתחום הפצת תכני קשת בעולמות הניו מדיה.

בין השאר לקח חלק ברכישת נטקס ניו מדיה, בה הוא משמש כדירקטור, ברכישת ערוץ 24, ברכישת מנטיס והוביל להשקעות בחברות סטארט-אפ נוספות. בנוסף הקים את בהר מערך הסלולר של קשת שכולל פורטל תוכן, פיתוח מערך התומך בפעילות אינטראקטיבית של הקהל עם תכניות קשת בזמן אמת ,שירותי תוכן ואפליקציות ל smart phones, וכן ניהל את פעילות קשת בתחומי ה- VOD והטלוויזיה אינטראקטיבית.

כסמנכ"ל הטכנולוגיה היה בהר אחראי על ניהול רב תחומי: מיחשוב, מערכות המידע, תקשורת, המערך ההנדסי של קשת לרבות מערך השידור, ארכיון החברה, חדרי העריכה ופרויקטים טכנולוגיים מיוחדים כגון: בניית חדר שידור חדש, הקמה וניהול של המערך הטכנולוגי בבית "האח הגדול" ופיתוח מערכות מידע ארגוניות ייעודיות לגוף שידור.
.
מנכ"ל קשת אבי ניר מסר: "אני מודה לגיל על תרומתו יוצאת הדופן לקשת לאורך 11 שנים. גיל הביא לקשת שילוב נדיר של חזון, ראייה מרחיקת לכת והבנה טכנולוגית ועסקית. כל אלו, בשילוב עם הכישרון והיצירתיות שלו, אפשרו לקשת לעשות צעדים נחשוניים לעולמות חדשים. בשמי ובשם הדירקטוריון אני רוצה להכיר לגיל תודה מיוחדת על תרומתו הגדולה"

גיל בהר מסר: "קשת הייתה לי לבית במשך שנים ובו היתה לי הזכות להוביל את הארגון ליעדים חדשים בזירה העסקית, "הקמת mako והחיבור בין מסך הטלוויזיה לפלטפורמות החדשות הם צעדים שמיצבו את קשת במקום נכון לה מבחינה עסקית וטכנולוגית בעידן הנוכחי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully