וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר כחלון הורה לבדוק בדחיפות את התקלה במערך עידן+

אמילי גרינצווייג

4.2.2011 / 20:54

בעלי ממירי DTT חווים הפרעות בקליטת שידורים מאז יום רביעי. צוותים משותפים למשרד התקשורת ולרשות השניה פועלים על מנת להתגבר על התקלות

צוותים טכניים מטעם משרד התקשורת ומטעם הרשות השנייה החלו היום (שישי) בבדיקת מקור הפרעות הקליטה בשידור עידן + (ממירי ה-DTT), זאת בעקבות הוראת שר התקשורת, משה כחלון.

התקלות במערכת החלו ביום רביעי, כאשר אזרחים אשר ברשותם ממיר DTT דיווחו על קשיים בקליטת הערוצים השונים. לדברי משרד התקשורת, הצוותים המשותפים "פועלים במטרה לאתר את המקור להפרעה בשידורים, להתגבר על התקלות, ולהחזיר השידורים למתכונתם הסדירה".

מהרשות השנייה נמסר: "בשל הפרעות בתדרים של מערך עידן+ יתכנו שיבושים בקליטת שידורי הטלוויזיה. צוותי ההנדסה בודקים את מקור השיבושים וההפרעות ועם גמר הטיפול תימסר הודעה לציבור הצופים. הרשות מעדכנת את הציבור כל העת באמצעות אתר האינטרנט שלה וכן קוראת לציבור לפנות ולדווח על תקלות למוקד השירות עידן+ *9452 . אנו מתנצלים על אי הנוחות ומבקשים מהציבור להתאזר בסבלנות. עם סיום הטיפול תימסר הודעה לציבור"

לפי דיווחי הרשות השנייה, עד היום נרכשו כ-160 אלף ממירים דיגיטליים, אך כ-100 אלף משקי בית עדיין קולטים את שידורי הטלוויזיה באמצעות המערך האנלוגי. בעקבות זאת נעתר השבוע שר האוצר, יובל שטייניץ לבקשתו של שר התקשורת ודחה את מועד הפסקת השידור האנלוגי ל-30 במרץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully