וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשנה לעורך הראשי של וואלה!, אודי הירש, פורש מתפקידו

וואלה! ברנז'ה

6.2.2011 / 15:30

הירש הודיע על עזיבתו לאחר שש שנים באתר, שבמהלכן כיהן גם כעורך הספורט, החדשות והתרבות. סמנכ"ל התוכן, יהורם דילמאני: "פרישתו של אודי גורמת לי צער רב"

אודי הירש, המשנה לעורך הראשי של וואלה!, הודיע על החלטתו לעזוב את החברה. הירש (35) מילא בשש השנים האחרונות שורה של תפקידים מרכזיים במחלקת התוכן באתר. בתחילת דרכו כיהן כעורך מדור הספורט ובהמשך היה ראש מערכת החדשות, עורך וואלה! תרבות וסגן עורך ראשי. במקביל הוא משמש כפרשן הכדורסל של עיתון הארץ.

אודי הירש: "כשהגעתי לוואלה! מחלקת התוכן שלה הייתה קטנה ומשפחתית והסתמכה על ספקי תוכן חיצוניים. אני משאיר מאחוריי מערכת עיתונאית מבוססת שמייצרת בכל יום תוכן רב, איכותי ומקורי. לשמחתי הייתה לי הזדמנות לקחת חלק בשינוי".

יהורם דילמאני, סמנכ"ל התוכן של וואלה!: "פרישתו של אודי גורמת לי צער רב. אודי הוא עיתונאי מצוין, כותב בחסד ועורך נפלא, ומאוד נהניתי לעבוד איתו לאורך כל השנים. במהלך כהונתו הוא הביא את וואלה! ספורט למעמד של אתר ספורט מכובד, מוערך ומוביל, הוא הרחיב את מערכת החדשות וצמצם את הישענותה של וואלה! על ספקי תוכן חיצוניים. כמו כן היה אודי שותף מלא בתהליך הפיכתה של וואלה! לכלי תקשורת מוביל דעה המשפיע על סדר היום התקשורתי בישראל. אני מאחל לו הצלחה בהמשך דרכו".

הירש יסיים את תפקידו במהלך חודש מרץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully