וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'רלטון: 1, הפיראטים: 0

אמילי גרינצווייג

6.2.2011 / 12:23

בבוררות בתביעה שהגישה חברת צ'רלטון נגד אתר DACHO.CO.IL סוכם כי האתר יוריד תכנים ולינקים לשידורים של ערוצי ספורט 1 ו-2

אתר DACHO.CO.IL יוריד את תכני הספורט והלינקים לשידורים של ערוצים ספורט 1 וספורט 2. כן, תועלה באתר הודעה על כך שאינו משדר עוד שידורי ספורט, זאת על פי סיכום בין חברת צ'רלטון, אשר הגישה תביעה בנדון, ובעלי האתר. הצדדים הגיעו להסכמה בהמלצת בית המשפט אשר ביקש לסיים את התביעה ונשיאת בית המשפט מחוזי מרכז, הילה גרסטל, אישרה את ביום חמישי האחרון את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין.

בהודעה על סגירת פורום שידורי הספורט, שפורסמה באתר אתמול נכתב :"בהתאם להחלטת בית המשפט אנו סוגרים את פעילות פורום שידורי ספורט. על פי הבנתנו (בעבר) שהסתמכה על פסק דין מבית המשפט המחוזי, כי מותר לאפשר לכם להוסיף שידורי ספורט הקיימים ברשת, הובהר לנו כי החוק אינו אומר כך, ועל פי דין אנו מחוייבים להוריד את הפורום הספציפי. פורם דצ'ו אינו יזם או היוזם או דאג ליצור או שידר באמצעות שרתיו או חיבוריו שירותי ספורט בעבר... ואיננו מתכוונים לעשות זאת בעתיד, כל עוד החוק לא מאפשר זאת! פורום דצ'ו אינו מאשר לכם להעלות שידורים המפרים זכויות יוצרים, אנא מכם שמרו על החוק ואל תעשו זאת אצלנו.. זוהי פסיקת בית המשפט ואתם מתבקשים לכבד אותה ואותנו".

עו"ד ליאור להב, שייצג את חברת צ'רלטון מסר בתגובה: "פסק הדין של נשיאת בית המשפט המחוזי במחוז מרכז הילה גרסטל, הינו בשורה של ממש בתחום פרוץ זה. גנבי תכנים וירטואליים יידעו מעתה, שידו הארוכה של החוק תשיג אותם, גם כשהם פועלים בעולם הלא מוחשי של האינטרנט. פסק הדין הוא צעד קטן לצ'רלטון אבל צעד גדול לתעשיית הקולנוע והטלוויזיה".

גם yes נלחמת בפירטים

לפני כחודש, פנתה סמנכ"ל רגולציה ב-yes, מיכל רפאלי כדורי למועצת הכבלים והלוויין בבקשה להתערבות דחופה של הרגולטור כנגד פעילות אתרי האינטרנט המשדרים ומפיצים תכנים של החברה באופן פיראטי.

במכתב ששלחה ליו"ר המועצה ניצן חן, ומנכ"ל משרד התקשורת עדן בר טל, טענה רפאלי כדורי כי השידורים הללו מביאים להקטנת מספר המנויים לשירותי הכבלים והלוויין ועלולים להביא לדילול התכנים המגיעים לשידור בארץ

  • עוד באותו נושא:
  • צ'רלטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully