וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהודה שרוני ימונה לעורך הכלכלי של מעריב

אמילי גרינצווייג

7.2.2011 / 10:11

רפי רוזנפלד, הפרשן והעורך הכלכלי של העיתון וניר ברזילי עורך "עסקים" עוזבים את העיתון. השניים מקימים חברת תקשורת חדשה, שתספק תוכן כלכלי

הפרשן והעורך הכלכלי המוערך יהודה שרוני מונה לעורך הכלכלי של מעריב לצד תפקידו זה הוא ימשיך לשמש ככתב בנקאות ופרשן בכיר בעיתון. שרוני מסקר את תחומי הכלכלה והפיננסים במעריב משנת 92 וכן משמש כפרשן כלכלי בערוצי הרדיו והטלוויזיה השונים.

העורך הכלכלי של העיתון, רפי רוזנפלד, ועורך המוסף הכלכלי "עסקים", ניר ברזילי, הודיעו על פרישתם. ועל הקמת חברת תקשורת חדשה, שתספק תוכן כלכלי לאתרי אינטרנט, סמארטפונים, אייפדים, רשתות חברתיות וגופי מדיה אחרים.

החברה החדשה תספק גם תוכן כלכלי לעיתון מעריב בתחומי ההשקעות, הפיננסים, הקמעונות, הרכב, צרכנות השוואתית ובנושאים נוספים.

רוזנפלד וברזילי מסרו היום: "ההתפתחות המואצת של תקשורת בפלטפורמות חדשות – בהן רשתות חברתיות, מחשבי טאבלט (אייפד ודומיו) וסמארטפון - יוצרת הזדמנויות חדשות לעיתונאים ופותחת דלתות רבות לאנשי תוכן. מעריב היה עבורנו בית חם במשך שנים ארוכות, ואנו נשמח – לצד מגוון המוצרים שלנו - להמשיך ולספק למעריב תוכן כלכלי איכותי".

רפי רוזנפלד (48) מסיים 13 שנים במעריב, בהן שימש כעורך והפרשן הכלכלי של העיתון. קודם לכן ערך את מגזין עסקים ויסד את "אונליין", מוסף הטכנולוגיה של מעריב. בשנים האחרונות היה אחראי לכמה ממוספי הדגל של העיתון, ביניהם "100 העשירים", המדרג את בעלי ההון בישראל ומגזין "הכי טובים" הבוחר, בין השאר, את הרופאים הטובים ביותר בארץ. בעבר שימש רוזנפלד מנכ"ל "רדיו ללא הפסקה", כתב קול ישראל בלונדון ועורך בכיר בדסק החדשות של ידיעות אחרונות.

ניר ברזילי (34) עמד בשלוש השנים האחרונות בראש מערכת עסקים, כעורך המוסף הכלכלי היומי ומגזין סוף השבוע. ברזילי מסיים 10 שנות עבודה במעריב, במהלכן מילא שורה של תפקידים ככתב וכעורך בכיר.

יהודה שרוני אמר: "אני שמח על המינוי ומודה על הבעת האמון של הבעלים והעורך החדש של מעריב. אין ספק כי המצב הכלכלי בישראל, במזרח התיכון ובעולם יחד עם השינויים בשוק המדיה מהווים אתגר גדול ומעניין".

אבי משולם העורך הראשי של מעריב אמר :"אני מודה לרפי רוזנפלד על תרומתו הגדולה לעיתון ומברך את יהודה שרוני על כניסתו לתפקיד, אני בטוח כי ניסיונו הרב ומומחיותו של יהודה, מבכירי הפרשנים הכלכליים בישראל, תמשיך להוביל את מעריב ואת עיתון עסקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully