וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני נוימן ישוב לעמדת הפרשן בערוץ 1

אמילי גרינצווייג

8.2.2011 / 18:29

נציב קבילות הציבור ברשות השידור אלישע שפיגלמן קבע כי לא הוכח שנוימן עבר על כללי האתיקה ודחה את הדרישה לנקוט בהליכים כנגדו

דני נוימן צפוי לחזור לעמדת הפרשן בשידורי הכדורגל של ערוץ 1, כבר בשבוע הבא במשחק בין הפועל תל אביב ומכבי פתח תקווה. זאת לאחר שנציב קבילות הציבור ברשות השידור, אלישע שפיגלמן, קבע כי לא הוכח שנוימן עבר על כללי האתיקה ודחה את הדרישה לנקוט בהליכים כנגדו.

על פי הפרסום במעריב נוימן אמר לאנשי ההפקה בערוץ 1: "אני שונא את אוהדי הפועל ת"א. כולם שם שמאלנים. אם הייתי יכול הייתי עושה להם טרנספר עם כל ערביי ישראל. הרי אין גם ויכוח עם זה שהפועל ת"א זו הקבוצה עם הכי הרבה אוהדים ערבים...".

במכתב שהעביר שפיגלמן לפונים בעניין נכתב:" אין לי אלא לקבוע שמר נוימן כמו כל עובד אחר של רשות השידור הוא אזרח במדינת ישראל ויש לו זכות אזרחית להחזיק ולבטא כל דעה פוליטית השומרת על החוק בישראל במסגרות המיועדות לכך כלומר בשיחות פרטיות, בחוגי בית ובהפגנות והאיסור היחיד המוטל עליו הוא האיסור לעשות שימוש במיקרופון ובבמה של רשות השידור להפצת דעותיו האישיות. לא נמצאו על ידי הוכחות כלשהן לכך שמר נוימן עבר על כללי האתיקה של רשות השידור והריני קובע שהדרישה לנקוט נגדו באמצעים – נדחית על ידי".

שפיגלמן הוסיף וכתב כי מבדיקה שערך אין בשידוריו של נוימן ממשחקי הפועל תל אביב התקפה על שחקני הקבוצה או אוהדיה: "בקבילות כנגד מר נוימן שיזמו בעבר אוהדים של הפועל תל אביב נמצאו טענות שאין להן ביסוס עובדתי".

דני נוימן מסר בתגובה :"טרם התקבלו לידיי מסקנותיו של הנציב. לכשאקבלן, אגיב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully