וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש תמורה!

אמילי גרינצווייג

9.2.2011 / 13:03

גם 117 עובדי ועד הגביה ברשות השידור הצטרפו לחותמים על הרפורמה. נציג הוועד: "חתמנו כי כעובדים מסורים ברשות לא רצינו לפגוע במקום העבודה שחשוב לנו"

117 עובדי הוועד המשולב גבייה ברשות השידור חתמו אתמול (שלישי) על הסכם הרפורמה החדש. במסגרת ההסכם החדש של עובדי הגבייה, נקבע כי עם כניסת הרפורמה לתוקפה יעלה שכר עובדי הגבייה ב-35%, בהדרגה במשך ארבע וחצי שנים. בכך מצטרפים עובדי הוועד לעובדי המשולב רדיו והעובדים האקדמאים אשר חתמו לאחרונה על ההסכמים החדשים וכן לוועדי הטכנאים והעיתונאים, הן ברדיו והן בטלוויזיה אשר חתמו לפני כן.

מספר מצומצם של עיתונאים אשר הגיעו לגיל 65 ועומדים בתנאי הפרישה צפויים לעזוב את הרשות כבר בימים הקרובים.
הוועדים שלא חתמו על הסכם הרפורמה הנם הוועד המשולב בטלוויזיה והוועד המשולב של עובדי המטה. לאחרונה קיימו עובדי הוועד המשולב, למעט הועד המשולב ברדיו, שביתה.

לדברי אורי קינג, נציג הוועד: "מטרת השביתה היתה לשפר את תנאי השכר, כשראינו שלא ניתן לעשות כך בדרך זו וכי לא ניתן לפרוץ את מסגרת ההסכמים הקיימים, קיבלנו זאת. במקרה זה ההפסד כביכול הוא ניצחון. חתמנו על ההסכם כיוון שמדובר בהסכם טוב למגזר הגבייה וכן כי כעובדים מסורים ברשות לא רצינו לפגוע במקום העבודה שחשוב לנו. אנו מקווים כי בעתיד תוספות נוספות עבור העובדים".

מרשות השידור נמסר בתגובה לחתימת הוועד המשולב גבייה: "הנהלת רשות השידור מברכת על חתימת ההסכם עם הדרוג המשולב באגף הגבייה. בימים הקרובים ייחתם הסכם עם 2 קבוצות העובדים האחרונות בדירוג המשולב".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully