וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטודנטים מהמכון הטכנולוגי יעצבו מעברונים לערוץ החיים הטובים

אמילי גרינצווייג

9.2.2011 / 13:05

הערוץ יקיים כחמישה מפגשים בין מנהלת הערוץ, שירי בקשט, לסטודנטים ובסופם יכינו הסטודנטים מעברונים בני חצי דקה עד דקה שישודרו במסגרת רצועת העיצוב

ערוץ החיים הטובים יאפשר לסטודנטים לעצב עבורו את המעברונים החדשים שישודרו בערוץ. במסגרת שיתוף פעולה בין ערוץ החיים הטובים ,מבית ענני תקשורת, והמכון הטכנולוגי בחולון, יערוך הערוץ כחמישה מפגשים בין מנהלת הערוץ, שירי בקשט, לסטודנטים ובסופם יכינו הסטודנטים מעברונים בני חצי דקה עד דקה שישודרו במסגרת רצועת העיצוב של הערוץ.

הפרויקט נערך במסגרת קורס עיצוב תדמיות לטלויזיה שמנחה אסף כהן, בעלי Co-op ונושא המעברונים שיכינו הסטודנטים יהיה "מה זה עיצוב גרפי?".הסרטונים שיבחרו יעלו לשידור בערוץ כבר החודש. לאחר שנציגי הערוץ יבחרו יחד עם צוות המכון, מתוך 19 עבודות הסטודנטים, את ה-10 המעברונים הטובים ביותר, לשלושת המקומות הראשונים יוענקו פרסים כספיים על ידי הערוץ.
לשיתוף הפעולה הייחודי הזה נרתמה גם מחלקת הסאונד של חברת JCS PostProduction כדי לשפר את איכויות המעברונים והתאמתם לאיכות שידור.

שירי בקשט, מנהלת הערוץ: "הפרוייקט החדש יאפשר לצופים שלנו הצצה לדור הבא של המעצבים בישראל. אין ספק שבין הסטודנטים הצעירים יש כמה מוכשרים במיוחד המביאים משהו ייחודי ורענן לתחום."

אריק גרדוס, מנהל JCS PostProduction: "הפרויקט קרוב לליבנו, ואנו מאמינים שבאמצעות חשיפת הסטודנטים לסטנדרטים מקצועיים גבוהים, אנו מסייעים לחינוכם ולהשתלבותם בהמשך בתעשייה".

בעז רוסנו, ראש המחלקה לעיצוב תקשורת חזותית, H.I.T: "אנו שמחים וגאים לשתף פעולה עם מדיה כמו ערוץ החיים הטובים ועם גורמים מקצועיים כמו JCS, ובאמצעותם להכיר לצופי הטלויזיה, את עולם העיצוב הגרפי והתקשורת החזותית, ובמקביל לחשוף את הסטודנטים שלנו בשנת לימודיהם האחרונה ולקראת פרויקט הגמר שלהם, לאיכויות המשודרות בטלויזיה הרב ערוצית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully