וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחנות רדיו ישראל רכשו זכויות לשידור משחקי ליגת העל

אמילי גרינצווייג

10.2.2011 / 12:29

תחנות הקבוצה רדיו תל אביב, רדיו חיפה, גלי ישראל ורדיו דרום ישדרו מדי מוצ"ש בסינדיקציה תכנית עם איציק זוהר ומשה פרימו

רדיו תל אביב 102fm רכש בשם קבוצת תחנות רדיו ישראל, הכוללת גם את רדיו חיפה, רדיו דרום וגלי ישראל, את הזיכיון לזכויות השידור של משחקי ליגת העל מההתאחדות לכדורגל, זאת לאחר שלאחרונה החליטו רדיו ירושלים וההתאחדות על הפסקת שידור התוכנית "שבת של כדורגל" ההתקשרות הבלעדית ביניהן. עלות ההתקשרות, שנחתמה לשלוש שנים, עמדה אז על כמיליון וחצי שקלים.

לאחרונה הודיעה ההתאחדות על פתיחת אפשרות הרכישה של זכויות השידור, באופן לא בלעדי, לכלל תחנות הרדיו, בעבור עלות של כ-35 אלף שקלים. עם קנייתו של הזיכיון מההתאחדות יפיק רדיו תל אביב, בשיתוף ערוץ הספורט, עמו כבר מתקיים שיתוף פעולה במסגרת תוכנית הספורט היומית, מגזין ספורט שבועי חדש שייקרא "שער השבת", וישודר מדי שבת בין השעות 18.00 ל- 21.30. התוכנית, בהגשת איציק זוהר ומשה פרימו, תשודר בסינדיקציה לכלל תחנות הקבוצה.


יוזם המהלך, דני נישליס, מבעלי רדיו חיפה ורדיו תל אביב ומנכ"ל רדיו תל אביב, מסר: "אני מאמין שמשדר מרכזי איכותי במוצ"ש ושידור משחקי עונה במלואם, יתנו לקהל המאזינים שלנו שירות מצוין. לאור ההצלחה היוצאת דופן של שידורי הספורט ברדיו תל אביב (המשודרים אף הם בסינדיקציה בכל תחנות "רדיו ישראל" מדי ערב), ביקשנו מערוץ הספורט להוביל את השידורים גם במשדר המרכזי של מוצ"ש ואני שמח שהם נענו לפנייתי. רדיו תל אביב ליווה בשנת 2010 את כל משחקי הפועל תל אביב בליגת האלופות בארץ ובחו"ל ואנו מתכוונים להעמיק את הקשר שלנו עם קבוצות הספורט המובילות בכדורגל ובכדורסל."

מערוץ הספורט נמסר בתגובה: "המעורבות של ערוץ הספורט בתכנית הזו היא טבעית לאור שיתוף הפעולה המוצלח שלנו עם רדיו תל אביב כל יום בשבוע, וכמובן על רקע הנוכחות של ערוץ הספורט בכדורגל הישראלי, עם הזכויות הבלעדיות על התקצירים, בנוסף לשידורים הישירים של גביע המדינה, גביע הטוטו, הליגה הלאומית ומגזיני הסיכום של ליגת העל".

מההתאחדות לכדורגל נמסר: "אנו שמחים ומברכים על שיתוף הפעולה עם רדיו תל אביב 102fm, ובכללותו שיתוף הפעולה עם קבוצת תחנות רדיו ישראל שיעבירו את המשדר בסינדיקציה. מטרת ההתאחדות לכדורגל הייתה והינה להביא את הכדורגל הישראלי לכמה שיותר בתים בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully