וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן ושירה מרגלית מצטרפים לרדיו תל אביב

אמילי גרינצווייג

10.2.2011 / 19:28

השניים יגישו תכנית שבועית שתעסוק בנושאי אקטואליה, תרבות ופנאי מדי יום שישי ב-12:00. שירה מרגלית: "התחשק לנו לעשות משהו ביחד, אני מקווה שזה יהיה על הכיפאק"

העיתונאי הוותיק דן מרגלית ובתו, שירה מרגלית, מצטרפים לרדיו תל אביב 102FM ויגישו תכנית אישית לסיכום השבוע בימי ששי בין השעות 12:00-13:00, כך הודיע דני נישליס מנכ"ל התחנה. התוכנית "מרגלית בריבוע", תעסוק בנושאי אקטואליה, בידור ופנאי מנקודות ראייה שונות של אב ובת שמדברים על הנושאים החשובים מכיוונים שונים.

שירה מרגלית היתה סמנכ"ל התוכן של רשת ולפני כן מנכ"ל משרד הפרסום מקאן אריקסון, בשיחה עם וואלה! ברנז'ה אמרה היום: "התחשק לנו לעשות משהו ביחד. הרדיו הוא מדיום נעים, חופשי ולא מאיים. ואני מקווה שזה יהיה על הכיפאק"

לאחרונה הצטרפו לתחנה כתב ידיעות אחרונות רז שכניק וכתב ynet אטילה שומפלבי, אשר החלו להגיש תכנית שבועית בשם "גיליון שישי" המשודרת מדי שישי בין השעות 14:00-16:00.
עומרי רונן מנהל התוכניות של רדיו תל אביב 102fm, מסר: "החיזוק האחרון בדמותם של הצמד מרגלית ממצב סופית את רדיו תל אביב כתחנה עם יום השישי המעניין והאינטליגנטי ביותר על הסקאלה. אנו מאחלים הצלחה רבה לדן ושירה והאזנה נעימה לכל מאזינינו!"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully