וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישרדות בג'ונגל

אמילי גרינצווייג

11.2.2011 / 2:09

קטעים מסרטו הגנוז של אילן שושן על דודו טופז צפויים להיות משודרים בשני הקרוב ברשת. במקרה או שלא במקרה בערוץ 10 תושק באותה השעה העונה החדשה של הישרדות

זכינית ערוץ 2 רשת צפויה לשדר ביום שני הקרוב חלקים נבחרים מסרטו של אילן שושן על דודו טופז. לוואלה! ברנז'ה נודע כי הסרט, אשר הזכיינית גנזה בעבר, ישודר במסגרת תוכנית התחקירים "360". מדובר בסרט תיעודי שיוצריו הם שושן והעיתואי ואיש הטלוויזיה חנוך דאום, אשר עקב אחרי חייו של טופז, בעיקר בחודשים שלפני מעצרו בפרשת תקיפתם של מנכ"ל קשת, אבי ניר, מי שהיתה המשנה למנכ"ל רשת, שירה מרגלית והסוכן בעז בן ציון.

במסגרתו הסרט אף מתראיין טופז בתקופה שבה רק נחשד כמעורב בתקיפה. טופז נעצר והודה ומאוחר יותר שם קץ לחייו. חלקים מהסרט כבר שודרו במסגרת חדשות 2, אך לבסוף הוחלט שלא לשדרו.

ערוץ 10 ישיק ביום שני הקרוב את העונה החדשה של "הישרדות", והתכנית "360" תשודר מול הפרק הראשון של סדרת הריאליטי המצליחה של ערוץ 10.

שירה מרגלית סירבה להגיב לפניית וואלה! ברנז'ה בנושא. מרשת נמסר: "לאחר לבטים רבים החלטנו לשדר קטעים מהסרט אודות דודו טופז, זאת במסגרת תכנית התחקירים "360", שתציג, כממו בכל תחקיר, גם את הצילומים הנדירים הללו, מכל זווית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully