וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגלית: "בחילה לנוכח הידיעה שרשת נלחמים בהישרדות עם סרט על טופז"

אמילי גרינצווייג

11.2.2011 / 18:11

גורמים בתעשיה הגיבו בחריפות על ההחלטה של רשת לשדר את הסרט: "מביך לראות שאנשים בעלי מוניטין עיתונאי כמו רם לנדס, רינו צרור וגדי סוקניק מתעסקים עם חומר כזה"

תגובות נזעמות לידיעה בדבר הקרנת קטעים מסרטו התיעודי של אילן שושן על דודו טופז. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה, רשת החליטה לשדר קטעים מהסרט במסגרת תכנית התחקירים "360, ביום שני הקרוב, יום השקת העונה החדשה של "הישרדות" בערוץ 10.

שירה מרגלית, מי שהותקפה על ידי שליחיו של טופז כשהייתה משנה למנכ"ל רשת לענייני תוכן והחליטה שלא לשדר את הסרט בזמנו, סרבה אמנם להגיב לידיעה אבל כתבה בחשבון הטוויטר שלה : "כל הבוקר סבלתי מבחילה קשה לנוכח הידיעה שרשת נלחמים ב'הישרדות' עם סרט על טופז. קולגיאליות היא תכונה נפלאה ורווחת". ולא רק מרגלית, גורמים בכירים נוספים בתעשייה טענו כי ההחלטה לשדר חלקים מהסרט, בעיקר במסגרת תוכנית התחקירים 360, היא תמוהה, לדברי אחד מהם: "מביך לראות שאנשים בעלי מוניטין עיתונאי כמו רם לנדס, רינו צרור וגדי סוקניק מתעסקים עם חומר כזה". אחרים תהו מה הגילוי החדש שמצדיק את שידורו של הסרט כעת. גורם אחר אף אמר כי מדובר ב"הוכחה נוספת למידת הייאוש ברשת".

על פי ההערכות נראה כי ברשת לא ראו בסרטו של שושן סרט העומד בפני עצמו ועל כן הוחלט לשבץ חלקים ממנו ב"360" כדי לאפשר דיון בנושא.

רם לנדס וגדי סוקניק סרבו להגיב לידיעה. את תגובתו של רינו צרור לא ניתן להשיג. מרשת נמסר בתגובה : "לאחר לבטים רבים החלטנו לשדר קטעים מהסרט אודות דודו טופז, זאת במסגרת תכנית התחקירים '360', שתציג, כמו בכל תחקיר, גם את הצילומים הנדירים הללו, מכל זווית. רשת עושה טלוויזיה איכותית אמיצה ורלוונטית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully