וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התנצלות הפרווה של הערוץ, שווה כקליפת השום"

אמילי גרינצווייג

13.2.2011 / 0:25

הרגולטורים על הגדרות: בעקבות דבריו הבוטים של יורם זק, קריאות במועצת הרשות השניה ובמועצה לשידורי כבלים ולוויין לבדוק הפרה של כללי השידור על ידי קשת

המועצה לשידורי כבלים והלוויין תפתח בהליך בדיקה של הפרה לכאורה על כללי השידור, זאת בעקבות התבטאות בוטה אמש של העורך הראשי של התכנית יורם זק, כלפי המתמודדת דנה רון. הדברים זלגו לשידור באתר הזכיינית ובמועצה הוחלט לפתוח בהליך בדיקה.

גם במועצת הרשות השניה זועמים על הדברים ששודרו. חברת המועצה דליה זליקוביץ' הגישה תלונה למועצה ההתבטאות. יצויין כי למרות ש"האח הגדול" הינו חלק מפעילויותיה של קשת, הוא אינו תחת סמכות הפיקוח של הרשות השנייה המשמשת כגורם מפקח על זכייניות הטלוויזיה המסחרית. במכתב ליושב ראש המועצה אילן אבישר כתבה זליקוביץ': "זו הטרדה מינית לכאורה והתנהגות שעוברת כל גבול !!! התנצלות הפרווה של הערוץ, שווה כקליפת השום, ואינה מספקת כלל.אני מבקשת לדעת, האם זו גם הפרה".

מהרשות השנייה השניה נמסר כי היא רואה בחומרה רבה את ההתבטאות של זק: "הרשות דוחה בשאט נפש אמירות פוגעניות, סקסיסטיות ובוטות באופן מיוחד. מדובר בתקלה חמורה אשר מחייבת טיפול והתייחסות ללא קשר לאמצעי התקשורת בו שודרה. יו"ר המועצה ומנכ"ל הרשות, פנו למנכ"ל קשת, אבי ניר, עמדו על חומרת העניין והודיעו שהנושא יבחן וידון בקרוב בשים לב לפעולות שינקטו על ידי כל הגורמים הנוגעים לעניין".

במהלך בדיקת סאונד לקראת הכניסה לשידור יום שישי של "האח הגדול", נשמע יורם זק אומר "ערב טוב דנה. יש לך חצי דקה לפנות אל הצופים ולשכנע אותם למה את זו שרוצה שאני אשחק לה עם הבולבול בין השדיים". רון לא שמעה את הדברים אולם צופים רבים זעמו על אופי ההערה ופרצה שערורייה ברשת. בצהרי שבת נמסר מקשת, שגינתה את האירוע כבר בליל שישי, כי רון קיבלה התנצלות והשיחה בין השניים תשודר, אולם לבסוף השיחה בין זק לרון לא שודרה.

מקשת נמסר: "כשתגיע התלונה נדון בה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully