וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דב גולדברגר הופיע לשימוע בפני מועצת הרשות השניה

אמילי גרינצווייג

13.2.2011 / 13:59

נציג הציבור בדירקטוריון חדשות 2 דורש מהרשות להאריך את כהונתו: "מי שעושה עבודה טובה, והחוק מאפשר לתת לו קדנציה נוספת, יש לתת לו אותה"

נציג הציבור בדירקטוריון חברת החדשות של ערוץ 2, פרופ' דב גולדברגר, הופיע לשימוע בפני חברי מועצת הרשות השניה. השימוע נערך ביום חמישי האחרון, לאחר שלאחרונה דרש גולדברגר, המכהן בתפקידו שלוש וחצי שנים, כי כהונתו תוארך או שהרשות תסביר מדוע אינו ראוי להארכת כהונתו. זאת בהתבסס על פסיקת בג"ץ משנת 2007 בעתירתה של ח"כ יחימוביץ' בנושא העברתו מתפקידו של מי שהיה אז יו"ר דירקטוריון חברת חדשות 2, יצחק ליבני.

במהלך השימוע התבקש גולדברגר לסקור את ההתפתחות של חברת החדשות מאז תחילת כהונתו כדירקטור. בשיחה עם וואלה! ברנז'ה אמר גולדברגר: "המצב של חברת החדשות הוא טוב, והרשות לא הביעה טענות. מי שעושה עבודה טובה, והחוק מאפשר לתת לו קדנציה נוספת, יש לתת לו אותה". עוד ציין גולדברג כי כהונת הדירקטוריון הנוכחי היתה בהרכב חסר, כיון שבמרבית הזמן היו רק שני נציגי ציבור מכהנים, למרות שהמכסה עומדת על ארבעה נציגים.

גולדברגר טוען כי החלפת כלל נציגי הציבור בדירקטוריון חברת החדשות היא בעייתית, "נציגי הזכייניות הנם נציגים וותיקים ומנוסים, להחליף לארבעה נציגי ציבור שאינם מנוסים, בתקופה בה מתרחשות רפורמות רבות ומשמעותיות, היא צעד לא נכון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully