וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עורך "האח הגדול" יוצא לחופשה

אמילי גרינצווייג

13.2.2011 / 14:19

יורם זק, שבשישי בערב נשמע מדבר בבוטות כלפי המתמודדת דנה רון, יצא לחופשה בת מספר ימים. מי ידבר אל המתמודדים עכשיו?

העורך הראשי של התכנית "האח הגדול" יורם זק יצא לחופשה בת מספר ימים, כך הוחלט בפגישה בינו לבין מנכ"ל קשת אבי ניר, זאת בעקבות ההתבטאות הבוטה שלו בערב שבת כלפי המתמודדת דנה רון. הדברים זלגו לשידור והופיעו באתר הזכיינית.

במכתב שהעבירה סמנכ"ל הרגולציה של קשת, טלי גורן לסמנכ"ל הטלוויזיה ברשות השניה, אילת מצגר, סוקרת גורן את תגובתה של קשת להתבטאותו של זק: "הובהר כי קשת וההפקה מגנות את המקרה ורואות אותו בחומרה רבה.עורך התכנית שוחח עם הדיירת אתמול בבוקר וסיפר לה על שאירע. הוא הביע בפניה התנצלות אישית עמוקה. כמו כן, במהלך התכנית בערב התנצלו המנחים מספר פעמים, הן בפני הצופים והן בפני דנה וציינו במפורש כי להתבטאויות מסוג זה אין מקום."

גורן הוסיפה: "ההפקה ביצעה בדיקות מקיפות עם כל הנוגעים בדבר על מנת לוודא שהדבר לא יישנה. נציין, כי דנה רון קיבלה את ההתנצלות והתייחסה אל הדברים בהומור ובהבנה, הן בתכנית אתמול והן בראיונות שנערכו עמה הבוקר".

יושב ראש מועצת הרשות השניה אילן אבישר ומנכ"ל הרשות השניה מנשה סמירה פנו אל מנכ"ל קשת אבי ניר בעקבות התקרית. השניים הודיעו כי הנושא יבחן וידון בקרוב בשים לב לפעולות שינקטו על ידי כל הגורמים הנוגעים לעניין".

במהלך בדיקת סאונד לקראת הכניסה לשידור יום שישי של "האח הגדול", נשמע יורם זק אומר "ערב טוב דנה. יש לך חצי דקה לפנות אל הצופים ולשכנע אותם למה את זו שרוצה שאני אשחק לה עם הבולבול בין השדיים". רון לא שמעה את הדברים אולם צופים רבים זעמו על אופי ההערה ופרצה שערורייה ברשת. בצהרי שבת נמסר מקשת, שגינתה את האירוע כבר בליל שישי, כי רון קיבלה התנצלות והשיחה בין השניים תשודר, אולם לבסוף השיחה בין זק לרון לא שודרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully