וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

MEGUDALIM

אמילי גרינצווייג

14.2.2011 / 11:29

פורמט הריאליטי של סלקום ודורי מדיה "מגודלים" נמכר לארצות הברית. עדי כהן: "היכולת של הפורמט לדבר ולגעת בקהל בינלאומי ובמדינות רבות איננה מובנת מאליה"

חברת דורי מדיה, בשיתוף עם חברת אינדימדיה הבריטית, מכרה את תכנית הריאליטי שהפיקה בשיתוף סלקום, "מגודלים", ל-ITV Studios America בארצות הברית. תכנית הריאליטי נמכרה עד כה ל-15 מדינות, ביניהן גרמניה, טורקיה, סין, ספרד, יוון, שבדיה, נורווגיה ופינלנד, ובהמשך השנה היא צפויה לעלות לאויר בפורטוגל ובברזיל. ההערכה היא שאם הסדרה תזכה להצלחה בארצות הברית, שווי העסקה עשוי להגיע לעשרות מיליוני דולרים.

אולפני ITV Studios America הם חברה המפיקה תכניות ריאליטי, ובין השאר הפיקה את Hell's Kitchen – מטבחי הגיהנום אשר שודרה בארץ בכבלים ובלוויין. אינדימדיה היא חברת פורמטים ומדיה חברתית מבריטניה.

מגודלים הוא פורמט שפותח על ידי סלקום, חברת דורי ניו מדיה והעורכת יעל אבנרי לסלולר ולאינטרנט והופק על ידי דורי מדיה. במסגרת התוכנית הצופים בלבד הם השולטים בחיי שמונה מתמודדים הסגורים באולפן-מעבדה. כאשר בכל רגע נתון מקבלים הצופים החלטות על בסיס שאלות מובנות שמופנות אליהם 24 שעות ביממה. המתמודדים אינם יכולים להחליט בעצמם על גורלם.

נדב פלטי, נשיא ומנכ"ל דורי מדיה גרופ: "אנחנו גאים מאוד לשתף פעולה עם ITV Studios America בחדירה לשוק האמריקאי עם פורמט בינלאומי כמו 'מגודלים', שיכול להתאים למדינות ותרבויות שונות ברחבי בעולם. ביחד עם סלקום פיתחנו מוצר שבני נוער אוהבים מאוד, מכיוון שהם יכולים להשפיע באמצעות הצבעה באינטרנט ובנייד על המתרחש על המסך".

עדי כהן, סמנכ"ל שיווק סלקום: "היכולת של הפורמט לדבר ולגעת בקהל בינלאומי ובמדינות רבות איננה מובנת מאליה. אני שמח וגאה לראות את "מגודלים" גם בשוק האמריקאי. "





טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully