וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדים נוספים חתמו על הסכם הרפורמה ברשות השידור

אמילי גרינצווייג

14.2.2011 / 16:39

הוועד היחיד שלא חתם על ההסכם הוא הוועד המשולב בטלוויזיה. בכירים ברשות: "גם אם הוועד לא יחתום, הדבר לא ימנע את יציאת הרפורמה לדרך"

110 חברי הוועד המשולב מטה חתמו אתמול (ראשון) על הסכם הרפורמה החדש ברשות השידור. מדובר בוועד הכולל את עובדי המנהלה בכלל אגפי הרשות, ביניהם בהנהלת הרשות, אגף הכספים, הלשכה המשפטית ואגף כוח אדם.

לדברי פאני ביטון, נציגת הוועד משולב מטה :"הגענו להישגים יפים. הסכם השכר הולם את העובדים ומונע פגיעה עתידית בשכר עם המעבר לשבוע עבודה של חמישה ימים. ככלל, אני מברכים על סיומו של ההליך לאחר שלוש שנים של מריטת עצבים. אנו מקווים ומאמינים כי הרשות תעלה על דרך המלך ושהאוצר יצליח בגיוס המשאבים הנדרשים למימון הרפורמה, שכן ללא המימון לא תהיה רפורמה".

למעשה כעת, הוועד היחיד שלא חתם על ההסכם החדש הוא הוועד המשולב בטלוויזיה. בהתייחס לכך אמרו בכירים ברשות כי :"גם אם הוועד לא יחתום, הדבר לא ימנע את יציאת הרפורמה לדרך, מבחינת הוועד הנוכחי, מספיקה החלת שעון הנוכחות".

מרשות השידור נמסר: "הנהלת רשות השידור מברכת על חתימת ההסכם עם הדרוג המשולב במטה רשות השידור. בימים הקרובים ייחתם הסכם עם קבוצת העובדים האחרונה בדירוג המשולב".




טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully