וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמנכ"ל חדש ברדיו תל אביב

אמילי גרינצווייג

14.2.2011 / 22:03

לתפקיד מונה לירן כדורי אלטמן, עד לאחרונה מנהל התכניות של רדיו 99, יעסוק בענייני תוכן שיווק ושיתופי פעולה עם גורמים ציבוריים ומסחריים

לירן כדורי אלטמן מונה לסמנכ"ל ברדיו תל אביב 102fm, כך הודיע היום דני נישליס מנכ"ל הרדיו. עד לאחרונה שימש אלטמן כמנהל התכניות של רדיו 99.

במסגרת תפקידו יעסוק אלטמן כדורי בענייני תוכן, שיווק ושיתופי פעולה עם גורמים ציבוריים ומסחריים. כמו כן ירכז אלטמן את כלל שיתופי הפעולה של קבוצת תחנות "רדיו ישראל" בהן גם רדיו חיפה, גלי ישראל, רדיו דרום ורדיו דרום 101.5.

לאלטמן כדורי, 35, ניסיון של 14 שנים בעבודה במגוון תפקידים ברדיו. בין השאר עסק בהפקת תכניות, שידורי חוץ, עריכה טכנית ועריכת תוכן של מגוון תכניות, פיתוח תכנים, בניית לוח משדרים, הגשת תכניות רדיו ופינות תוכן שונות. בתחום הקריאייטיב פיתח מוצרים שיווקיים ללקוחות הרדיו, היה אחראי על רעיונות ושיתופי פעולה מסחריים לצד ייזום פרויקטים קהילתיים.

דני נישליס מסר: "בשבילי, לירן חוזר הביתה. קלטתי את לירן לפני 15 שנה לרדיו חיפה כנער, שם הוא החל את דרכו כעוזר הפקה. במהלך השנים המשיך לעבוד ברדיו והתפתח עד לתפקיד מנהל תכניות. המהלך הזה, משלים את שדרת הניהול של רדיו תל אביב לעשור הבא, הכוללת את אודליה ספרן סמנכ"ל מכירות, עמרי רונן מנהל התכניות ומהיום גם לירן אלטמן סמנכ"ל הרדיו. אני בטח שהשלישייה הזו תמנף את רדיו תל אביב מעלה להצלחות רבות נוספות".



טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully