וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא עצמאים בשטח

אמילי גרינצווייג

15.2.2011 / 15:38

עובדי רשות השידור איימו בסכסוך עבודה והמנכ"ל החליט כי משדרי קדם האירוויזיון ויום העצמאות של ערוץ 1, יופקו בשיתוף פעולה של חברה חיצונית עם עובדי הערוץ

משדר קדם האירוויזיון ומופע יום העצמאות של ערוץ 1 יופקו כקופרודוקציה של חברת הפקות חיצונית ושל עובדי רשות השידור, כך הוחלט אמש בשיחה שקיים מנכ"ל הרשות, מוטי שקלאר עם נציגי ועד עיתונות הפקה.

לפני כחודש הוחלט כי חברת ההפקות תוצרת הארץ, תפיק עבור רשות השידור את הקדם אירוויזיון , כמו כן הוציאה הרשות לאחרונה קול קורא להפקת משדר "המופע המרכזי" של ערוץ 1 בערב יום העצמאות, אולם לאחר שהעובדים איימו בסכסוך עבודה הוחלט על הפקה משותפת עם עובדי הרשות.

בתוך כך, הודיע ועד עיתונות ההפקה לעובדים אשר זומנו לישיבות הערכה שלא להתייצב לשיחות המשוב, זאת על רקע חשש כי שיחות אלו נועדו להכשיר את הקרקע לפיטורי עובדים.

לפני מספר ימים הודיע יו"ר הרשות אמיר גילת, כי טרם התקבלו החלטות בנוגע לפיטורים וכי שיחות המשוב נועדו לסייע בשיבוץ מחדש של העובדים, זאת לאחר שכ- 170 עיתונאי הרשות, המועסקים בחוזים אישיים, קיבלו מכתב מהנהלת הרשות לפיו הם מוזמנים לשיחות הערכה כאשר ביום המכתב צויין כי מדובר ב"בדיקת סיום העסקתם ברשות".

אסף אפרתי, ועד עיתונות הפקה מסר בתגובה :" אני שמח שהנהלת רשות השידור הבינה שהעיתונאים ברשות השידור, כפי שהוכיחו בעבר, יכולים למלא ולאייש את כל התפקידים בתשדירים מרכזיים כמו בשידורי יום העצמאות והקדם אירויזיון.כל עוד הדבר יתקיים לא נקיים סנקציות. ועד עיתונות הפקה קורא לעובדים בשכר כולל שלא להתייצב לשיחות המשוב אליהן נקראו עלי ידי ההנהלה".

מרשות השידור נמסר בתגובה לשיתוף עובדי הרשות בהפקות הערוץ הראשון: "קדם האירוויזיון והמופע המרכזי ליום העצמאות יופקו וישודרו כקופרודוקציה באיכות HD, עובדי רשות השידור ייקחו חלק נכבד בתוכניות אלה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully