וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האח הגדול רומז

אמילי גרינצווייג

15.2.2011 / 15:52

שר התקשורת: "יש לקבוע הסדרה אחידה בנושא הפיקוח על השידורים הטלוויזיוניים של הזכייניות ובעלות הרישיון באינטרנט והמועצות המפקחות צריכות לתת על כך את הדעת"

שר התקשורת משה כחלון רמז היום לתקרית "האח הגדול" בה נשמע עורך התכנית יורם זק מדבר בבוטות כלפי אחת המתמודדות, הדברים שודרו באתר קשת: "לא יתכן שיהיו שידורים שיפקחו עליהם בטלוויזיה, אבל על אותם שידורים לא יפקחו באינטרנט". השר נשא את הדברים בכנס באר שבע לשלום הילד

עוד אמר השר: "ילדים יכולים להיפגע מהשידורים באינטרנט ובטלוויזיה. יש לקבוע הסדרה בנושא הפיקוח על השידורים הטלוויזיוניים של הזכייניות ובעלות הרישיון והמועצות המפקחות צריכות לתת על כך את הדעת... כשם שחשוב לנו חופש הביטוי חשובה לנו גם בריאותם של הילדים והשמירה עליה מכל משמר, מכל תוכן פוגעני, מפני סכנות שילדים עשויים להיחשף אליהם כתוצאה מצפייה במשדרים שלא מתאימים לגילם".

השר גם הציג את מדיניות סימון וסיווג המשדרים שאימץ השנה משרד התקשורת, זאת לנוכח המלצות מועצת הכבלים והלווין. לפי מדיניות זו סיווג התוכניות יהיה לפי ארבע קטגוריות : גילאי 8 ומטה, 12 ומטה, 15 ומטה ו-18 ומטה. כן יתווספו שלוש קטגוריות תיאוריות שיסמנו שידורים המכילים פורנוגרפיה, אלימות ואכזריות וכן "חשש לעידוד עבריינות או שימוש בסמים מסוכנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully