וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשת חושפת: דנה רון, מקום אחרון

אמילי גרינצווייג

16.2.2011 / 14:23

על פי נתוני הזכיינית, המתמודדת דנה רון זכתה לכמות הצבעות נמוכה בכ-15 אלף מהמתמודד שהגיע למקום השני. הבלוג "דירוג הכוכב" הוסר מתפוז

בסיכומה של ההצבעה בתכנית "האח הגדול" בשבת, בעת סגירת הקווים עמד הפער הסופי בין המתמודדת דנה רון, שנמצאה במקום האחרון לבין המקום השלישי על 15,161, כך על פי נתונים שחשפה זכיינית ערוץ 2 קשת. הזכיינית החליטה, בעקבות ארועי השבוע האחרון, לחשוף ראשונה את תוצאות ההצבעה שהובילו להדחתה של דנה רון מבית האח הגדול במוצאי שבת. זאת לאחר שמספר בלוגרים פירסמו כי ישנם נתונים המצביעים על כך שרון לא זכתה בכמות הסמסים הנמוכה מבין המועמדים.

תהליך ההצבעות החל עם פתיחת הקווים ביום ד' האחרון 9 בפברואר, בשעה 22:58:29 בעת שידור התכנית בערוץ 2. הקווים נסגרו במוצאי שבת 12 בפברואר בשעה 22:21:15.

על פי הנתונים אותם מפרסמת הזכיינית, ביום שישי בשעה 15:25 עברה דנה למקום הרביעי והאחרון אז עמד הפרש הקולות על 189 קולות מהמקום השלישי. באותו ערב מספר הקולות לו זכה המועמד להדחה שהגיע למקום הראשון עמד על יותר מפי 2 ממספר הקולות אותם השיגה דנה. בהמשך לפרסום הנתונים הוקפא והוסר בלוג "דירוג הכוכב" מאתר תפוז, שהיה אחד הבלוגים שפרסם נתוני הצבעה אחרים.


כן ציינה קשת כי מנגנון ההצבעה וספירת הקולות בתכנית הוא מנגנון ממוחשב המופעל על ידי חברות חיצוניות המתמחות בנושא. ההצבעות מתקיימות בשני אמצעים: שליחת SMS ועל ידי הצבעה אינטרנטית.


מקשת נמסר: "אנו נפעיל את כל האמצעים העומדים לרשותנו כנגד גורמים אשר יפרסמו נתוני הצבעות מסולפים ומידע מופרך באשר לתכניות שאנו מפיקים. פרסום שכזה נועד לפגוע במוניטין קשת ולנצל את עוצמת התכנית ואת אהבת הציבור אליה כדי לגרוף פרסום. מדובר במעשה חמור וקשת תפעל למיצוי הדין מול גורמים אלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully