וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת החשמל תודיע בקרוב על הזוכה בתקציב המדיה החברתית שלה

איילה צורף

16.2.2011 / 17:16

המכרז בנושא דרש מהמועמדים שלוש שנים ניסיון לפחות בפעילות בחדיה חברתית. החברה תצטרך להחלטי על מידת חופש הביטוי שתאפשר לגולשים

חברת החשמל תקבע בקרוב מי יטפל בתקציב המדיה החברתית שלה. מכרז בנושא, שנסגר לפני כמה ימים, קרא לאנשי מדיה חברתית בעלי ניסיון של שנה לפחות בייעוץ לארגון ציבורי או ממשלתי גדול ושנתיים לפחות של ייעוץ במדיה חברתית לארגונים. היועצים שביקשו לזכות במכרז נדרשו גם להוכיח כי הם מעסיקים לפחות שלושה עובדים בתחום.

ככל הנראה, בחברת החשמל מקווים לפתח במדיה החברתית פעילות בכמה רבדים. בין היתר תידרש חברת החשמל לשאלה אם לספק שירות לקוחות במוקד ייעודי בפייסבוק. השאלה מהותית מבחינת הארגון, שכן חברת החשמל היא מונופול בתחום החשמל הפרטי בישראל ולכן היא מחוייבת לספק שירות לכל אחד ואחד ממשקי הבית בישראל - מוקד שירות לקוחות ברשת החברתית עלול להיות עמוס במיוחד.

שאלה נוספת שעמה תצטרך חברת החשמל להתמודד היא מידת הציבוריות שתעניק לפעילותה והחופש שתספק לגולשים הבאים עמה במגע. מדובר בארגון שרמת האהדה הציבורית אליו אינה גבוהה, וייתכן כי הדבר יבוא לידי ביטוי, למשל, על גבי קיר עמוד החברה בפייסבוק.

ככל הידוע, חברת החשמל מתכננת לעסוק גם בנושאי איכות הסביבה בפעילותה במדיה החברתית ולתקשר עם הציבור גם שלא בענייני שירות לקוחות אישי.

בחודשים האחרונים נכנסים יותר ויותר גופים ציבוריים וממשלתיים לפעילות במדיה חברתית. הבולטים שבהם הן עיריות ורשויות מקומיות, בהן עיריות חיפה ותל אביב. גם במשטרה - שמפעילה עמוד פייסבוק מזה זמן - קיבלו החלטה לתגבר את פעילות המדיה החברתית שלהם על רקע נכונות הציבור להתקשרויות בזירה זו.

בחברת החשמל סירבו להרחיב בנוגע למכרז ולספק מידע בדבר כמות יועצי המדיה החברתית שמבקשים לקחת בו חלק או הערכות בדבר מועד קבלת ההחלטה על הזוכה ותחילת העבודה בפועל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully