וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האורך של פינס כן קובע

אמילי גרינצווייג

17.2.2011 / 12:25

ערוץ 10 האריך השבוע את תכניתו של גיא פינס ל-45 דקות, ברשת וקשת הוחלט בתגובה לוותר על שגב משה ועמנואל רוזן ולהאריך את מהדורת "שש עם" עד ל"תכנית חיסכון". זהו, בידור

זכייניות ערוץ 2 רשת וקשת ביצעו השבוע התאמה של לוח השידורים, זאת ככל הנראה נוכח החלטת ערוץ 10 להאריך את תכניתו של גיא פינס ששודרה החל מ-19:15. גם התכנית לונדון וקירשנבאום התארכה ושודרה במהלך השבוע עד לשעה 19:15. השינוי נקבע על ידי קברניטי הערוץ לשבוע בלבד. ונבע, לטענת אנשי הערוץ, כחלק מקמפיין השקת "הישרדות" וגמר "לרדת בגדול". נתוני הרייטינג של ראשון בערב, הוכיחו כי המהלך השתלם. תוכניתו המורחבת של פינס זכתה לנתוני צפיה גבוהים של 13.4% וגברה על "תוכנית חיסכון" המשודרת בערוץ 2 וזכתה ל13.3%. יצויין כי לצד ההארכה של גיא פינס, הוחלט בשבוע החולף בערוץ 10 לוותר על הפסקת פרסומות בין התכנית לבין מהדורת החדשות וגם על שידור כותרות המהדורה וזאת על מנת לשמר את הרייטינג לו זוכה תכניתו של פינס.

תגובת הזכייניות לא אחרה להגיע. כבר ביום שני, יום השידור של רשת, הוארכה "שש עם" עד השעה 19:30, כאשר מיד אחריה שודרו "תכנית חיסכון" ומהדורת החדשות. הדבר החזיר את המצב לקדמותו מבחינת הפערים בנתוני הצפיה. משדרי חברת החדשות שודרו למעשה ברצף מ-18:00 ועד 21:00. בימים שלישי ורביעי שוב בוטלו תכניות הפרה פריים של שגב משה ושל עמנואל רוזן וחברת החדשות המשיכה לשדר ברצף.

בכיר בענף הטלוויזיה ציין שההחלטה של ערוץ 2 מהווה היפוך מגמה, לדבריו: "אם בעבר היה נדמה שהבידור הוא הקטר של ערוץ 2 בין 18:00 ל-20:00, עכשיו נראה שהם חוזרים לגמרי לחדשות ואקטואליה, מה שמהווה מגמה הפוכה מזו של ערוץ 10". גורם נוסף אמר: "בהחלט נראה שההארכה של עודד בן עמי לשעה וחצי היא בשל הצורך של רשת וקשת להתמודד עם התחזקות של גיא פינס".

בחדשות 2 וברשת סרבו להגיב על הדברים, טרם התקבלה תגובת קשת. מהרשות השניה נמסר: "רשת וקשת הודיעו השבוע על כך שהן נאלצות לשנות את לוח השידורים בשל אילוצים. הרשות דרשה הבהרות, ובכל מקרה נדרש אישור לשינוי קבוע"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully