וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי רוצה לנהל את האינטרנט?

אמילי גרינצווייג

17.2.2011 / 14:48

מועצת הכבלים והלווין לא תאפשר הפניה מערוץ 20 לאתר mako אם האתר לא יעמוד גם הוא בהוראות המועצה בנושא מניעת פגיעה במשתתפים

המועצה לשידורי כבלים ולוויין קיימה היום דיון בנושא שערוריית יורם זק, עורך "האח הגדול". המועצה החליטה כי לא ניתן יהיה להפנות משידורי ערוץ 20 לאתר mako אם האתר לא יעמוד גם הוא בהוראות המועצה בנושא מניעת פגיעה במשתתפים.

משמעות החלטה זו היא כי במקרה ובערוץ ישודרו הפניות לאתר, ובאתר שודר תוכן פוגעני שאינו עולה בקנה אחד יחד עם מגבלות המועצה, יהווה הדבר הפרה. יצויין כי כעת מדובר רק בתיקון תנאי הרישיון של ערוץ 20, ולא בהחלטת גורפת.

בנוסף, קבעה המועצה כי לקראת שידורי העונה הבאה תדון המועצה בשיפור מנגנון הבקרה והפיקוח מצד מפיקי הערוץ על התכנים המשודרים בשידור חי.

ממועצת הכבלים נמסר: "המועצה הייתה בדעה כי אין מקום להשמיע ביטויים שכאלה מעל במה ציבורית והדברים חמורים במיוחד נוכח העובדה שהדברים נשמעו מפי עורך ובמאי התוכנית אשר גילה חוסר אחריות ציבורית משוועת בהתנהגותו, כל זאת ביודעו כי התוכנית זוכה לבמה רחבה ונצפית על ידי מאות אלפי צופים. טוב הייתה עושה מפיקת הערוץ לו הייתה נוקטת בצעדים משמעותיים יותר על מנת להבהיר לציבור צופיה עד כמה מעמד האישה וכבודה חשובים לה" .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully