וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החור באוזון, מאחוריך

אמילי גרינצווייג

24.2.2011 / 14:25

לילך סונין מונתה לכתבת איכות הסביבה של חדשות 2, זאת לצד תפקידי ההגשה אותם תמשיך למלא. סונין: "מדובר באחד התחומים החשובים ביותר על סדר היום העולמי"

לילן סונין מונתה לכתבת לענייני איכות סביבה של חדשות ערוץ 2. סונין תסקר את התחום במקביל לתפקידה כמגישת מבזקי חדשות וכן כמגישת "תכנית חיסכון", אחת לשבוע. בעבר סיקרו את תחום איכות הסביבה עבור חברת החדשות חיים ריבלין ונועם עמית, שמונתה לאחרונה לכתבת מגזין ב"אולפן שישי".

סונין הצטרפה לחברת החדשות בשנת 2004, כמגישה ועורכת של מבזקי חדשות וכן ככתבת במהדורה המרכזית, בהמשך השתלבה בתפקידי הגשה נוספים בניהן כאמור "תוכנית חיסכון". קודם לכן עבדה סונין במשך כחמש שנים בערוץ הספורט, תחילה ככתבת ב"חדשות הספורט" ולאחר מכן השתלבה בהגשת התוכנית.

מחדשות 2 נמסר :"המינוי של לילך משקף את החשיבות שאנו מייחסים לתחום זה ומשוכנעים כי היא תצליח להבליט את הנושאים הסביבתיים במהדורות ובשאר תוכניות החברה.

לילך סונין מסרה : "אני מאוד שמחה על ההחלטה, זה מהלך שקיוויתי לו זמן רב ואני שמחה שהוא התאפשר. מדובר באחד התחומים החשובים ביותר על סדר היום העולמי ואני מקווה שהוא יקבל חשיבות דומה גם בסדר היום הישראלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully