וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האופוזיציה הלובית של ישראל

אמילי גרינצווייג

26.2.2011 / 17:33

אהוד יערי שידר ב"אולפן שישי" קליפ הלועג למועמר קדאפי, שיצר המוזיקאי הישראלי נוי אלוש, אולם ייחס אותו לגורמי אופוזיציה בלוב. יערי: "אני שמח בשבילו שהשיג תפוצה גדולה ליצירתו"

פרשן חדשות 2 לענייני ערבים אהוד יערי הראה אמש בשידור במסגרת מהדורת "אולפן שישי" סרטון ששם ללעג את שליט לוב מועמר קדאפי (ראו לינק בסוף הידיעה). לדברי יערי הסרטון מופץ על ידי אנשי האופוזיציה בלוב. אלא שאת הסרט, שכבר עבר את רבע מיליון הצפיות ביו טיוב, יצר המוזיקאי נוי אלוש (שעומד בין היתר גם מאחורי הלהיט "רוצה בנות"). יערי מפרגן לאלוש ובשיחה עם וואלה! ברנז'ה אמר: "אני שמח בשביל נוי אלוש שהצליח להשיג תפוצה גדולה מאד ליצירתו".

נוי אלוש אמר היום לוואלה! ברנז'ה: "מבחינתי זה היה דבר חיובי, זה התחיל את הגל הטלוויזיוני של הסרטון, שכבר מופץ כמה ימים ברשת, וכשזה הוצג אתמול כסרט של האופוזיציה ניתנה לזה חותמת רישמית. זה היה משעשע, אבל היה בזה גם משהו מגוחך. גם אני שמתי לב שהאופוזיציה משתמשת בסרטון כדי להגחיך את קדאפי, אבל זה נשמע לא אמין ולא מקצועי והתחושה היא שפשוט נכנסו ליו טיוב והחליטו, בלי לבדוק, שזו עבודה של האופוזיציה".

מחדשות 2 נמסר בתגובה: "הקטע המדובר הופיע ועדייין מופיע ברבים מאתרי האופוזיציה של המפגינים בלוב ובשידור נטען שהוא מופץ בקרב המפגינים. כבר במהלך אולפן שישי נודע לנו כי מי שעומד מאחורי הקטע הוא בחור ישראלי. מיותר לציין שגם המפגינים בלוב לא יודעים או רומזים מה מקור הקטע שהפך ללהיט שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully