וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו את דן תומר

וואלה! ברנז'ה

27.2.2011 / 13:15

מנהל הקריאייטיב של בית הפוסט JCS

גיל: 40

מה בעצם אני עושה? זה יהיה קצת מגלומני להגיד אבל אני מגשים את החלומות של משרדי הפרסום – אני מוביל ומפקח על תהליך ההפקה מהבריף הרעיוני, שנולד במשרדי הפרסום, עד ליצירת המציאות הוויזואלית- הפרסומות שאתם רואים יום יום על המסך.

השכלה: תואר ראשון בסן פרנסיסקו, ארה"ב בBECA- Broadcast Electronic Communication Art- שזה בעצם אומר משהו כמו: אומנות השידור והתקשורת האלקטרונית. התמחיתי בבימוי ועריכה תוך למידה עיונית ומעשית של אספקטים כמו צילום, תאורה, חוקי הקומפוזיציה והמהות האלקטרונית של הווידיאו... הפאשן להפקות טלוויזיה וסרטים התחיל לי מאז שהייתי קטן כשאימי החורגת, ירדנה ארזי ואבי החורג קובי אושרת היו לוקחים אותי לאולפנים ומאז נדלקתי.

תפקידים קודמים: זו תהיה קצת הפתעה לאנשים מסוימים אבל כנער הייתי הרבה בפרונט דווקא- הייתי בצעירי תל-אביב ובלהקת חיל האוויר. רק אחרי שהתבגרתי הבנתי שאני תורם הרבה יותר ל"מאחורי הקלעים". וכך כבר 22 שנה אני עוסק במקצועות ההפקה, כמעט בכל תחומי התעשייה- סאונד, הגברה, הקלטה, צילום, תאורה, אנימציה, גימור וספיישל אפקטס בהפקות שונות בחו"ל, ביניהן אפילו הפקות של שאנל בהונג-קונג, טוקיו וגינזה. בנוסף, גם הצטרפתי למיכל רובנר, אמנית הווידאו , אשר נחשבת לאומנית הישראלית המצליחה ביותר בעולם והפקנו ביחד את התערוכות שלה בפריז, ניו-יורק ותל-אביב.

מי פתח לי את הדלת לתעשייה: אחרי שראיתי עולם וחזרתי לארץ, אריק גרדוס, מנכ"ל בית הפוסט של JCS, גילה אותי במסגרת התערוכות עם מיכל רובנר. הוא מאוד אהב את מיכל וביקש לדעת מי עומד מאחורי הפקת התערוכות שלה וכך הוא הגיע אליי. אריק התרשם מהביצועים שלי וזיהה מהר מאוד את הפוטנציאל לניהול קריאטיבי תוך יצירת תקשורת טובה עם הלקוחות והצוות הקריאיטיבי.

איפה אתה בעוד 5 שנים? באותו מקום, רק הרבה יותר טוב!... אני מאוד רוצה להמשיך לגדול פה ולהתעלות על עצמי, להעלות את הרף המקצועי והוויזואלי בתעשייה בישראל וכל הזמן לחדש לחדש לחדש. זה הכיף במקצוע שהליבה שלו היא יצירתיות, לא ניתן להגיע לשיא, יש כאן אינסוף אפשרויות לגדול, להתפתח ולהתמקצע. אני גם רואה את עצמי מסייע לקידום דור העתיד המתפתח ב-JCS ובבית הספר למקצועות הפוסט The Class.

מה אוכל לצהריים? מה שאבי מהקפיטריה מכין לי ואם יש פירה, אז אני מאושר!

פרגן למתחרים: אני מת על כל הפרסומות של פלאפון, הן ברמה אחרת...



(צילום: נמרוד סונדרס)


------------------------------------------------------------------------
עובדים בתעשייה? רוצים שנכיר גם אתכם? פנו אלינו במייל: Whoareyou@walla.net.il וציינו שם, תפקיד ומספר טלפון ליצירת קשר. מתעצלים להעתיק? הקליקו על הלינק המצורף למטה.

דן תומר. נמרוד סונדרס
דן תומר/נמרוד סונדרס
  • עוד באותו נושא:
  • דן תומר
  • jcs

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully